فرمانده انتظامي تالش خبر داد؛

کشف ۵ تن چوب قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف ۵ تن چوب آلات قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در تالش

به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس اسماعیلی در نشست با خبرنگاران در تشریح خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اقدام فردی به هویت معلوم جهت خرید و فروش چوب آلات ممنوعه موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش کرگانرود قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با بررسی ها و تحقیقات مقدماتی اولیه به صحت موضوع پی برده  و با تشکیل اکیپی به محل دپوی چوب آلات قاچاق اعزام شدند افزود:.مامورین در بازرسی از  منزل متهم چوب آلات قاچاق را که توسط یک دستگاه نیسان بارگیری شده بود توقیف کردند.

فرمانده انتظامی تالش با بیای اینکه ماموران در این عملیات مقدار ۵ تن چوب آلات قاچاق به تعداد ۲۰ اصله به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون ریال از نوع ممرز کشف و ضبط کردند گفت: و با هماهنگی مقام قضایی چوب کشف شده  تحویل کارشناسان منابع طبیعی تالش و متهم ۳۵ ساله جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اسماعیلی در پایان ضمن توجه دادن عموم به حفظ منابع طبیعی برای آیندگان از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مربوط به قاچاق چوب و درختان جنگلی موضوع را با شماره تماس ۰۱۳۲۱۸۶۲۲۶دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی تالش و یا با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه