نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

عربستان غرق در گردآب سردرگمی / آل سعود وجهه بین المللی خود را از دست داده است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان غرق در گردآب سردرگمی شده که به زودی در آن فرو می رود.

عربستان غرق در گردآب سردرگمی / آل سعود وجهه بین المللی خود را از دست داده است

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص ممانعت دولت عربستان از ورود اتباع خود به ایران اظهار داشت: عربستان وارد گرداب سردرگمی شده است که به زودی در آن فرو خواهد رفت.

وی با بیان اینکه خروج عربستان از این باتلاق غیر ممکن خواهد بود، افزود: رفتار عربستان هم در نقش آفرینی در مجامع سیاسی غیرمتعارف است و هم در عقاید خود دچار مشکلاتی شده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه القای فرقه ضاله وهابیت در این دولت آن را به انزوا کشیده است، گفت: دخالت هایی که دولت آل سعود در آتش افروزی منطقه دارد باعث شده است تا عربستان وجهه خود را در مجامع بین المللی از دست داده است.

عباسی با اشاره بر اینکه این دولت با دستان استکبار و سران غرب اداره می شود، اظهار کرد: دولتی که از خود اختیاری نداشته باشد باید اعتبار خود را در منطقه از دست بدهد.

وی سرانجام شیوه در پیش گرفته شده توسط دولت عربستان را مرگ دولت دانست و ادامه داد: آنها می خواهند همان رفتاری را که ما با عربستان کردیم و مانع از ورود حجاج به این کشور شدیم، را می‌خواهد علیه ما بکار گیرند و اثبات کنند که بدون مراوده با ایران و ممانعت از ورود اتباعش به ایران می تواند ادامه حیات داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه