نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده حامی فتنه رشت با نظام و رهبری مشکل دارد/ این نماینده سابقه خودش را هم قبول ندارد

نماینده سابق قزوین با اشاره به حمایت یکی از نمایندگان رشت از فتنه گفت: ایشان با گروهی خاصی مشکل ندارند بلکه با رهبری و نظام مشکل دارند چون در این ماجرا معیار مقام معظم رهبری است.

نماینده حامی فتنه رشت با نظام و رهبری مشکل دارد/ این نماینده سابقه خودش را هم قبول ندارد

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به حمایت های یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از فتنه اظهار داشت: آقای جعفرزاده به عنوان جانباز و ایثارگر وارد مجلس شده است. اگر ایشان جانباز و ایثارگر هستند باید به فرمایشات امام (ره) که فرمود حفظ نظام از نماز و حج بالاتر است توجه کنند.

وی افزود: آیا جز این بود که فتنه گران سال ۸۸ در صدد ساقط کردن انقلاب بر آمدند. رهبر انقلاب بارها درباره فتنه سخنرانی کرده اند. چگونه می‌شود که کسی که دم از ولایت پذیری می زند می گوید تا کی فتنه؟

نماینده سابق قزوین ادامه داد: معلوم می‌شود که ایشان با گروهی خاصی مشکل ندارند بلکه با رهبری و نظام مشکل دارند. چون معیار در این ماجرا مقام معظم رهبری است. رهبر انقلاب به دولت فرمودند «باید برای شما فتنه یک مسئله اساسی باشد. کسانی که در فتنه شریک بودند و نقش داشتند نباید نباید مسئولیت بگیرند».

وی افزود: چطور می شود کسی که دم از رهبری می زند اما از فتنه حمایت می کند و می گوید  فتنه فتنه تا کی باید ادامه پیدا کند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌ی منتسب به نماینده حامی فتنه گیلان مبنی بر عذرخواهی از مردم گفت: ایشان دیگر انقلابی نیست و جز استحاله شده هاست. یعنی ایشان جز آن دسته از افرادی است که سابقه انقلابی‌گری خود را قبول ندارد. متأسفانه در حال حاضر در کشور یک گروه از استحاله شده‌ها وجود دارد که اینها سابقه خودشان را هم قبول ندارند.

حسینی در پایان گفت: مردم رشت با سابقه انقلابی گری خودشان که حماسه هشت دی را خلق کردند نباید چنین رفتارهایی را از نماینده خودشان بپذیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یوسف
نماینده سابق چرا مجددا انتخاب نشد؟ ایا نه اینکه مردم قزوین دیگر وی را شایسته نمایندگی ندانستند؟
در حاشیه