نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

آمارهای دولت با واقعیات جامعه تفاوت اساسی دارد/نهاد های نظارتی بر آمارهای دولت نظارت کنند

نماینده مردم رشت گفت: مردم در مقایسه گزارشات اعلام شده از سوی دولت با عوامل محیطی در اطراف خود تفاوت اساسی می بینند.

آمارهای دولت با واقعیات جامعه تفاوت اساسی دارد/نهاد های نظارتی بر آمارهای دولت نظارت کنند

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی از عدم عزم دولت برای رفع رکود در کشور خبر داد و اظهار داشت: دولت در رفتار ها و گزارشات خود اصولا اعتقادی به رفع و رکود ندارد.

وی به گزارش های اعلام شده از سوی دولت اشاره کرد و افزود: مردم در مقایسه گزارشات اعلام شده از سوی دولت مردان در کشور و استان با عوامل محیطی در اطراف خود با تمایز و تفاوت اساسی مواجهه هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمارها در گزارشات دولت هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند، گفت: لازم است تا دستگاه های نظارتی وارد به کار شوند و جلوی تخلفات در ارائه آمار های ضد و نقیض را بگیرند.

کوچکی نژاد دستگاه های نظارتی را بر اعلام دقیق آمار ها هشدار داد و اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی واقعیت‌ها را بگویند تا دولت برای گزارش دهی خود متوسل به دروغ نشود.

وی با تاکید بر اینکه دولت در ماه های باقیمانده از عمر خود آن تدبیر و عقلانیت شعاری خود را بکار گیرد، افزود: دولت کارهای ناتمام خود را تمام کند و تصمیمات نهایی را بگیرد.

نماینده مردم رشت به وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی تاکید کرد و گفت: اصولگرایان باید تمهیدات لازم را باندیشند و روی یک گزینه که مقبولیت و مشروعیت لازم را دارد برای ریاست جمهوری آماده کند.

کوچکی نژاد با اعلام اینکه مردم به گزینه اصولگرا برای ریاست جمهوری رای می دهند، گفت: مردم به اصول انقلاب پابند هستند و به فردی که به ارزشهای اصولگرایی پایبند باشد رای خواهند داد.

نماینده رشت با اذعان به اینکه مردم تشنه رفتارها و عملکردهای اصولگرایی در کشور هستند، گفت: اعتقاد مردم به جریان اصولگرایی قلبی است و مردم علاقه مند به عملکرد ارزشی اصولگرایان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه