ترور شش نفر در سراسر کشور / ۲ نفر پاسدار هم به شهادت رسیدند

گذری در تاریخ ایران نشان می دهد ۲۰ آبان ماه سالروز ترور حداقل شش نفر از مردم کشور توسط ایادی آمریکایی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) است

ترور شش نفر در سراسر کشور / ۲ نفر پاسدار هم به شهادت رسیدند

به گزارش ۸دی، گذری در تاریخ ایران نشان می دهد ۲۰ آبان ماه سالروز ترور حداقل شش نفر از مردم کشور توسط ایادی آمریکایی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) است:

سردشت:

شخصه محمدی در روز چهارم شهریور ماه سال ۱۳۲۵ متولد شد. تا مقطع ابتدایی تحصیل کرده و به شغل آزاد پرداخت. وی متاهل و پدر چهار فرزند بود و با خانواده اش در شهر ارومیه زندگی می کرد. شخصه محمدی در روز بیست آبان ماه سال ۱۳۶۷ توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) ربوده و در سردشت اعدام شد.

شیخه قادری در روز بیست و نهم تیر ماه سال ۱۳۲۶ چشم به جهان گشود. تا مقطع ابتدایی تحصیل کرده و به شغل آزاد پرداخت. وی متاهل و صاحب یک فرزند بود و با خانواده اش در شهر ارومیه زندگی می کرد. وی در روز بیستم آبان ماه سال ۱۳۶۷ توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) دستگیر شده و در سردشت اعدام شد.

رفسنجان:

غلامحسین بابایی در سال ۱۳۱۸به دنیا آمد. تحصیلاتش تا دوره متوسطه و بازنشسته آموزش و پرورش بود. وی متاهل و صاحب یک فرزند بود و با خانواده اش در شهر کرمان زندگی می کرد. غلامحسین بابایی در روز بیستم آبان ماه سال ۱۳۷۳ در جاده رفسنجان توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

تهران:

علی رضاییان در روز دهم دی ماه سال ۱۳۴۲ به دنیا آمد. تا دوره متوسطه تحصیل کرده و به عنوان پاسدار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول کار و خدمت بود. علی رضاییان در روز بیستم آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد شناسایی و سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

شیراز: 

نصیب الله لشکری در روز هفتم دی ماه ۱۳۱۹ متولد شد. تا دوره متوسطه تحصیل کرده و به عنوان پاسدار در سپاه پاسداران انقلا ب اسلامی مشغول کار شد. وی متاهل و پدر سه فرزند بود و با خانواده اش در شهر شیراز زندگی می‌کرد. نصیب الله لشکری در روز بیستم آبان ماه ۱۳۶۱ توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) مورد اصابت گلوله قرار گرفته به شدت زخمی و دچار خونریزی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه