برای تکمیل احداث پل کابلی آستانه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

فرهاد دلدار بیان اینکه احداث این پل که بر روی رودخانه سفید رود از سال ۹۰آغاز شده است، افزود: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث پل کابلی شهر آستانه اشرفیه هزینه شده است.

برای تکمیل احداث پل کابلی آستانه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

به گزارش ۸دی نیوز، فرهاد دلدار بیان اینکه احداث این پل که بر روی رودخانه سفید رود از سال ۹۰آغاز شده است، افزود: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث پل کابلی شهر آستانه اشرفیه هزینه شده است.

وی گفت: این پل دارای ۱۵۷ متر طول و ۱۳ متر عرض است که در منطقه ورودی شهر آستانه اشرفیه احداث می شود.

وی یادآور شد: نصب ۲۰ شمع بلوک مهاری هفت شمع سازه نگهبان چهار سر شمع، کوله و پداستال تا ارتفاع دومتر و همچنین بتن ریزی کوله و پداستال سمت رشت از جمله عملیات های انجام شده در جهت احداث این پل است.

دلدار، با بیان اینکه خرید بولت ها و صفحه پلیت این پل انجام و به اجراء رسیده است، افزود: اجرای عرشه و کابل های مهاری و اتصالات نیز از کارهای باقی مانده در جهت احداث این پل است.

وی با بیان اهمیت احداث این پل گفت: پل قدیمی شهر آستانه اشرفیه در منطقه کورکا به جهت قدمت و فرسودگی جوابگوی مشکلات ترافیکی کنونی در منطقه ورودی این شهر نیست.

به گزارش ایرنا دلدار در پایان تاکید کرد: به طور قطع احداث پل کابلی آستانه اشرفیه نقش مهمی در آسان سازی عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی این شهر گردشگری دارد./ آستان خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیری
لزومی داره برای این پل اینقدر هزینه بشه ؟ این پل برای پز دادنه؟یا سرکیسه کردنه ویا...آخه ما سالها از اینجا رد می شیم ترافیکی هم ایجاد نمیشه که بخواد پول بیت المال به جای کارهای پر بازده تو اینجور جاهها هزینه بشه
در حاشیه