دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان:

مردم جرم حمایت‌ از فتنه‌گران را‌ نخواهند‌ بخشید /اگر نماینده حامی فتنه عذرخواهی نکند روشنگری‌ها ادامه پیدا می‌کند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت: اگر ایشان بخواهد به لجاجت های خویش ادامه دهد، نهضت روشنگری ادامه پیدا خواهد کرد.

مردم جرم حمایت‌ از فتنه‌گران را‌ نخواهند‌ بخشید /اگر نماینده حامی فتنه عذرخواهی نکند روشنگری‌ها ادامه پیدا می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در حاشیه  تجمع مردم ولایی گیلان در جوار روحانی مبارز و نام آور گیلان میرزا کوچک جنگلی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از انزجار مردم گیلان از سخنان اخیر نماینده‌ی حامی فتنه مردم رشت خبر داد و اظهار داشت: بزرگترین اعتراض مردم ولایتمدار گیلان نسبت به اظهارات ایشان در دفاع از وزرای پیشنهادی و شکستن حرمت کلام رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: شکسته شدن حرمت کلام آقا، موجب خوشحالی بیگانگان و دشنان ملت ایران شده است به طوری که بخشی از رسانه های بیگانه مانند بی بی سی و… از اظهارات ایشان استقبال کردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان  با بیان اینکه  ایشان از پشتوانه  مردم رشت سو  استفاده و از آرای مردم رشت برای جاه طلبی و باند بازی خویش بهره برده است گفت:  تا عذرخواهی عملی ایشان مبنی بر اظهار برائت از فتنه گران و فتنه ۸۸ انجام نشود، قابل بخشش نیست.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ایشان بخواهد با تغذیه مادی و  وعده ی سیاسی به بخشی از افراد و رسانه های معلوم الحال و به پشتوانه ی آرای ملت به لجاجت های خویش ادامه دهد، نهضت تبیین و روشنگری از طریق مساجد و محافل مذهبی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: مردم به دلیل ارتباط صمیمانه ای که ایشان با معاون رئیس جمهور و دولتمردان داشتند رای دادند و امید به رفع مشکلات زندگی روزمره، همچون اشتغال و وضعیت خراب کارخانه های استان گیلان و آبادانی این دیار داشتند.

مهدوی تصریح کرد: اگر ایشان قبل از انتخابات این اظهارات سخیف را بیان می کرد، یقینا مردم به آشوبگران فتنه اعتماد نکرده و به او رای نمی دادند، لذا مردم ولایتمدار رشت تا لحظه ای که ایشان جبران مافات نکند، جرم حمایت از فتنه گران را نخواهند بخشید.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: ایشان در صورت عدم عذرخواهی و استمرار بر حمایت از فتنه گران خواهد دید که چگونه مانند سران فتنه که ابتدائا مردم در انتخابات به آنها رای دادند اما در ۹ دی از آشوبگری آنها اظهار برائت کردند، اعلام انزجار خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم رشت در اظهار برائت از فتنه گران اهل سبقت بودند گفت: مردم رشت نسبت به این حرمت شکنی کلام رهبری توسط این نماینده‌ی حامی فتنه کوتاه نخواهند آمد.

مهدوی با اشاره به اینکه پایگاه تحلیلی خبری ۸دی بر اساس بصیرت به هنگام  مردم رشت نام گذاری شده افزود: مهمترین درجه‌ی افتخار یک رسانه آگاهی بخشی و مقاومت نسبت انحرافات و نابهنجاری  مهم اجتماعی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان در پایان اظهار داشت: ۸دی در جریان اخیر مانند مردم حماسه آفرین هشت دی، مقاومت جانانه و نهضت تیبین گرایانه ی زیبایی داشت چرا که مقابل مهمترین انحراف اجتماعی و سیاسی جامعه که انحراف از خط ولایت باشد  مقاومت نموده و به تبیین گری ها می پردازد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه