نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

دولت توان اجرایی طرح های رفع رکود و تورم را ندارد / دولت یازدهم در انجام طرح ها وا مانده است

نماینده مجلس عدم اعتبار بخشی را موانع بهره برداری طرح های ملی دانست و گفت: وعده های دولت برای رفع رکود تحقق پیدا نکرده است.

دولت توان اجرایی طرح های رفع رکود و تورم را ندارد / دولت یازدهم در انجام طرح ها وا مانده است

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال که چرا عزم کافی برای رفع رکود در کشور وجود ندارد، اظهار داشت: ادعاهایی در کشور وجود دارد که عزم کافی وجود دارد اما موانع  در بین کار وجود دارد.
وی با بیان اینکه وعده های پیش بینی شده دولت برای رفع رکود تحقق پیدا نکرده است افزود: بسیاری از طرح های رفع رکودی و رفع تورمی وجود دارد که دولت توان اجرایی آن را ندارد و از انجام دادن آن وا مانده است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به این سوال که بسیاری از طرح های ملی و استانی هستند که مسئولین زمان بهره برداری از آنها را مشروط به پیروزی دولت دوم روحانی عنوان می کنند، گفت: تمامی طرح های ملی و استانی هم از سوی مسوولان و مدیران اجرایی و هم از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می شود اما آنچه مانع سر کار می شود عدم تخصیص و تحقق درآمد ها می باشد.
نیکفر بهره برداری تمامی طرح ها را تخصیص به موقع اعتبار ها دانست و اظهار کرد: اگر می بینید رکود وجود دارد و طرحی مورد افتتاح قرار نمی گیرد و به دولت آینده واگذارش می کنند، مردم باید تصمیم بگیرند و دولت آینده خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه