پرونده مهدی هاشمی مفتوح است/قوه قضائیه نتیجه این پرونده را زودتر اعلام کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه خیلی از افراد که دم از دلسوزی برای اسلام و نظام و اینکه ما برای اسلام مبارزه کرده ایم و زندان رفته ایم و در کنار امام بودیم، می زنند وقتی در عمل نوبت به اجرای قانون برای خودشان می رسد همه احکام و ارزش ها و هنجار ها را کنار می گذارند و حرف خودشان را می زنند.

پرونده مهدی هاشمی مفتوح است/قوه قضائیه نتیجه این پرونده را زودتر اعلام کند

به گزارش ۸دی نیوز، اسماعیلی کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم محاکمه مهدی هاشمی اظهار داشت:متاسفانه خیلی از افراد که دم از دلسوزی برای اسلام و نظام و اینکه ما برای اسلام مبارزه کرده ایم و زندان رفته ایم و در کنار امام بودیم، می زنند وقتی در عمل نوبت به اجرای قانون برای خودشان می رسد همه احکام و ارزش ها و هنجار ها را کنار می گذارند و حرف خودشان را می زنند.

وی افزود: مهدی هاشمی هم مصداق همین مسئله است. قوه قضائیه در قبال رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی و محاکمه وی کوتاهی کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: قوه قضائیه بنا به وظیفه اش باید بیاید و مهدی هاشمی را محاکمه کند و اگر توان چنین کاری را ندارد لازم است که به مردم توضیح دهد و دلایل این کوتاهی خود را بیان کند.

کوثری تصریح کرد: انتظار مردم ما این است که در جامعه احکام الهی پیاده شود و در کنار آن بین فرزند این فرد یا آن فرد هم فرقی گذاشته نشود .اما اگر چنین چیزی تحقق نیابد می توان گفت، که ما پیرو احکام و مبانی اسلام نبوده ایم و جانب عدالت را رعایت نکرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پرونده هنوز باز است و امید است که هرچه سریعتر قوه قضائیه به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند و نتایج آن را به مردم اعلام کند./ دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه