نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

لبخند در مقابل غارتگران اروپایی راه به بیراهه است/ وزارت خارجه سیاست‌های کلی نظام را رعایت کند

نماینده مردم آستارا گفت: اگر سازمان ملل نیز قانونی مصوب کند که اموال ایران غارت شود، دولت و ملت ایران جور زمانه را تحمل نخواهد کرد.

لبخند در مقابل غارتگران اروپایی راه به بیراهه است/ وزارت خارجه سیاست‌های کلی نظام را رعایت کند

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نسبت به آغاز برداشت اموال ایران در کشور های اروپایی از سوی امریکا واکنش نشان داد و اظهار داشت: غارت اموال ایران از سوی کشورهای اروپایی مغایر با بیانیه الجزایر است.

وی با بیان اینکه جهت گیری کشورهای غربی با ما کاملا مشخص است، افزود: ایران و ارزش های ایرانی در مقابل با اهداف اروپا کاملا مغایر است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی پیوسته منافع ملی خود را در اولویت قرار می دهند، گفت: اساس و رویه کار دولت مردان اروپایی چپاول گری دارایی های ملت های مظلوم و مقتدر است تا جیب های دولت و ملتشان را پر کنند.

داداشی به اختلاف افکنی و جنگ افروزی سران استکبار و غارتگران اروپایی اشاره و اظهار کرد: دولت و ملت ایران غیر از چپاول گری و غارت از آمریکایی ها و دولت های اروپایی انتظار ندارد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خندیدن و تواضع نشان دادن به این غارتگران را راه به بیراهه دانست و گفت: سیاست خارجی ما بر اساس سیاست های کلی نظام است و باید موارد مندرج در سیاست های کلی نظام رعایت شود.

نماینده آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه هیچگاه دولت و ملت ایران با کشور های همسایه، منطقه و جهان زورگویی نداشته، افزود: این درحالی است که در مقابل زورگویی ها و غارتگری ها منفعلانه نیز عمل نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید منافع ملی خود را در مقابل مستکبران عالم به مخاطره انداخت، گفت: لبخند زدن در مقابل کسانی که منافع ملی را به تاراج می زنند پسندیده نیست.

داداشی با بیان اینکه ملت و دولت اجازه چپاول و غارت هرگونه اموال را به بیگانگان نمی دهد، افزود: اگر سازمان ملل هم بخواهد قانونی وضع کند که غارت اموال ایران را مجاز بدانند، این را هم محکوم خواهیم کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانیه شورای امنیت ملی و سازمان ملل در مقابل منافع ملی ایران هیچ و پوچ است، گفت: قانون سازمان ملل نیز در مقابل اهداف منافع ملی ما بی ارزش است و دولت و ملت هیچگاه زیر ظلم و جور زمانه نمی رود.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه