نقوی حسینی:

برخی افراد در کمیسیون های مجلس حاضر به محکوم کردن فتنه نیستند

نماینده مجلس گفت: وقتی فردی حتی حاضر نیست اسم جریان فتنه‌گر را فتنه بگذارد غافل نیست و آگاهانه این کار را انجام می دهد.

برخی افراد در کمیسیون های مجلس حاضر به محکوم کردن فتنه نیستند

به گزارش ۸دی، سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار دیارباران در واکنش به صحبت های غیر متعارف یک نماینده مجلس پیرامون فتنه ۸۸، اظهار کرد: فتنه یک حرکت براندازی آمریکایی برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه هدف آمریکایی ها این بود که با حرکت فتنه به آن هدف اصلیشان یعنی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ابزار فتنه گران داخلی در ایران دست پیدا کنند، گفت: کسانی که در جریان فتنه ، بازیگر این جریان تخریبی شدند متأسفانه عامل آمریکا بودند.

** فتنه اتفاقی نیست که به آسانی از آن گذشت

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس با بیان اینکه سران فتنه در این جریان بازیچه دست آمریکایی ها شدند، افزود: فتنه موضوعی نیست که بتوان از آن به سادگی گذشت.

وی با اشاره به اینکه سران و حامیان فتنه در جریان فتنه ۸۸ آگاهانه عمل کردند، گفت: اگر فتنه گری ان ها از روی اعتقاد و اطلاع و اگاهی نبود می توانستند بعد از روشن شدن ماجرا از مردم عذرخواهی و ابراز ندامت کنند.

** برخی افراد در کمیسیون ها و فراکسیون حاضر نیستند اسم فتنه را بیاورند

نقوی حسینی تأکید کرد: در جلسات کمیسیون ها و فراکسیون ها به برخی ها می گوییم شما فقط فتنه را محکوم کنید اما حاضر نیستند حتی اسم فتنه را بیاورند و آن را محکوم کنند آیا می توان گفت که این افراد غافل و بی طرف اند.

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کسی ایرانی مسلمان انقلابی باشد فتنه را محکوم می کند ، زیرا فتنه حرکتی بر اندازانه و جریان طراحی شده توسط آمریکا و صهیونیست ها بود.

وی با تأکید بر اینکه هر ایرانی مسلمان انقلابی حتما فتنه را محکوم می کند ، ولی وقتی فردی که فتنه را محکوم نمی کند و اصلا حتی حاضر نیست اسم این جریان را فتنه بگذارد ، معلوم است که غافل نیست و آگاهانه این کار را انجام می دهد.

**فتنه به چهره پاک نظام جمهوری اسلامی چنگ کشید

نقوی حسینی با اشاره به این موضوع که فتنه به تعبیر ارزشمند مقام معظم رهبری خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: فتنه به نظام ضرباتی خواهد زد که جبران آن خیلی طول می کشد و در فتنه به چهره پاک نظام جمهوری اسلامی چنگ کشیده شد.

نقوی حسینی تأکید کرد: کسانی که عامل و بازیگر جریان فتنه بودند حاضر نیستند فتنه را محکوم کنند و این افراد صلاحیت مسؤلیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار کرد: این افراد صلاحیت مدیریت در هیچ پست و مقامی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه