در مزار شهدای رشت؛

تجمع کنندگان اربعین حسینی شعار «نماینده فتنه گر نمی خواهیم» سر دادند + عکس

تجمع زائرین اربعین حسینی برای بیعت با شهدای انقلاب و مدافع حرم در گلزار شهدای شهر رشت با شعار «نماینده فتنه گر نمی خواهیم» همراه شد.

تجمع کنندگان اربعین حسینی شعار «نماینده فتنه گر نمی خواهیم» سر دادند + عکس

به گزارش ۸دی، صبح امروز تعداد زیادی زائرین اربعین حسینی که برای بیعت با شهدای انقلاب و مدافعان حرم در گلزار شهدای شهر رشت تجمع کرده بودند به مسائل اخیر استان و حمایت یکی از نمایندگان استان از فتنه گران ۸۸ واکنش نشان دادند.

در این اجتماع، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در اعتراض به  نماینده حامی فتنه اظهار داشت: چطور ممکن است نماینده و مسئولی به خود اجازه دهد و بگوید «تا کی فتنه؟»

وی افزود:  در استانی که ۸۰۰۰ شهید داده است،  چطور یک جانباز دفاع مقدس از فتنه حمایت می کند، و با این عمل از حرف رهبر انقلاب تخطی می کند.

دوهندو ادامه داد: در شرایطی که هنوز پس از این چند سال، آقا می فرمایند حواستان در مقابل فتنه گران جمع باشد؛ امروز دشمن به هر طریقی می خواهد در داخل کشور فتنه کند، چگونه عده ای به خود اجازه‌ی حمایت از فتنه می دهند؟ (شعار مرگ بر فتنه گر).

فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت با بیان اینکه انقلابیون استان آمادگی برخورد شدید با اشخاصی که از سخنان رهبری دور شده اند را دارند، تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم از حلقوم هر کسی،  هر حرف نامربوطی خارج شود ،حالا این فرد در هر مقام و جایگاهی که می خواهد باشد در خطوط قرمز نظام برای ما تفاوت نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه زوار امام حسین(ع) برای بیعت با شهدا و امام عصر در مزار شهدا تجمع کرده اند افزود: این مردم انقلابی و شهید دوست به کسی اجازه نمی دهند هر گونه که دلش می خواهد صحبت کند و عکس سخنان ولایت عمل کند.

دوهندو ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم بار دیگر حسین (ع) فاطمه(س) تنها بماند (فریاد لبیک یا حسین)، ما اجازه نمی دهیم بار دیگر عمه ی ما زینب(س) را در کوچه های شام و کوفه بگردانند.

فرمانده سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت در پایان با بیان اینکه مسئولان انقلابی باید جلوی افراد حامی فتنه بایستند گفت: گیلان ۸۰۰۰ شهید در دفاع مقدس دارد تا اسلام و ولایت پابرجا و استوار بماند، ما چشم بسته از ولی امرمان اطاعت می‌کنیم و اگر کسی از فتنه حمایت کند او را کنار می زنیم، استان گیلان از داشتن چنین نماینده ای شرمسار است. (فریادِ نماینده ی فتنه گر نمیخواهیم)

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مگه شما بهش رای داده بودید که الان می خواین رای تون پس بگیرید؟؟؟ همون 90000 نفری که به اون اقا رای دادن سر رای شون هستن و از طرف خودشون هم کسی رو معرفی نکردن که صحبت کنه . تازه فرض هم اگه کسی رای داده و پشیمونه، بمونه ان شاالله تا اسفند 98. مملکت قانون داره. مسخره بازی نیست که.
راستروان
امام صادق رو به فرزند:فرزندانم! بپرهیزید از دست اندازی به حقوق مردم و بر رویدادهای ناگوار شکیبا باشیدو اگر یکی از گروه شما شما را به کاری فرا خواند که زیانش برای شما بیش از سود اوست پاسخش ندهید. "اجازه ندهیم با آشفته شدن جامعه فضای ماهیگیری برای دشمنان اسلام و منافقان فراهم شود باید حق خود را از راه درست بگیریرد از راه نامه های متوالی و نه" با تجمعاتی که فقط لبخند بر لبان شیطان که د ر کمین نشسته می نشاند .خداوند سخت انتقام گیرنده است .اگر کسی با لباس مومن حق شما را پایمال کرد همه را به همان چشم نبینید. عده ای چون راه برگشت به ایران ندارند میخواهند زندگی ایرانیان را آشفته کنند . "گول دشمن آشوب گر حریص را نخورید. با آشوبگری "طعمه ی منافقین و بی خدایان نباشید."هرچیز راه حل درستی نیز دارد.
در حاشیه