نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

به عملکرد اقتصادی دولت افتخار می کنم / با شرایط کنونی بهتر از این نمی توان کشور را اداره کرد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرایط اقتصادی فعلی بهتر از این نمی توان کشور را اداره کرد.

به عملکرد اقتصادی دولت افتخار می کنم / با شرایط کنونی بهتر از این نمی توان کشور را اداره کرد

محمد صادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه ۲۷ سال در وزارت اقتصاد و دارایی مشغول به کار بوده است، اظهار داشت: دولت در زمینه اقتصادی با توجه به کمبود نقدینگی که در کشور وجود دارد در حال گرداندن امور کشور است.
وی با بیان اینکه اکنون وضعیت بازار مناسب نیست، افزود: درست است که وضعیت بازار نور علی نور نیست اما اگر شرایط فعلی در دولت قبل اتفاق می افتاد یقینا قحطی می شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه از وضعیت خزانه دولت باخبرم، گفت: دولت به زور حقوق کارمندان را می دهد اما با تمام این اوصاف کشور را اداره می کند.
حسنی با اشاره به اینکه هرکسی که در دولت باشد در سال آخر به گونه ای کار می کند که مجدد رای بیاورد، گفت: با توجه به این که دولت در سال پایانی از عمر خود قرار دارد نتوانسته پول و مطالبات پیمانکاران را بپردازد.
این نماینده مجلس به عملکرد فعلی دولت افتخار کرد و اذعان داشت: مسائل و مشکلات است اما با توجه به حال کنونی کشور بهتر از این نمی توان کار کرد.
وی در پاسخ به این سوال که مردم کاهش رکود و تورم را احساس نمی کنند با بیان اینکه اکنون قیمت ها شبانه روزی در حال افزایش یا کاهش نیستند، ادامه داد: من نماینده مردم هستم، در بازارم، آمارهای اقتصادی در دستم است و فرمول های اقتصادی را می فهمم اما با توجه به ویژگی هایی که اکنون دولت دارد و اقداماتی که انجام می دهد، عملکردش مطلوب و مورد قبول است.
نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه اگر وضعیت اقتصادی کمی از این بهتر می شد، وضعیت کشور مطلوب بود، افزود: اگر پول به پیمانکاران داده نشود، نقدینگی در کشور وجود ندارد و بازار در این چرخه می خوابد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
انصافا ما از شما جز افتخار کردن انتظار دیگری نداشتیم. ما هم به عدم اجرای تعهدات امریکا در برجام با باغ گلابی اش ، به حقوق های نجومی عزیزان مورد عنایت دوستانتان و به اختلاس های بانکی و معوقات میلیاردی اعطایی صندوق ذخیره فرهنگیان افتخار می کنیم. اگر معوقات صندوق اختلاس هم باشد چیز ی از افتخارات ما و شما کم نمی کند .
ناشناس
آقای نماینده مردم! آیا مردم کوچه و بازار هم مانند شما به عملکرد اقتصادی دولت افتخار می کنند؟!
در حاشیه