دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

یک نماینده‌ گیلان از فتنه حمایت می‌کند اما برای ۸۰۰۰ میلیارد اختلاس ساکت است

دبیر جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: اگر حنجره‌ این آقایان برای مردم است چرا صدایشان در زمان اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی در نمی آید؟

یک نماینده‌ گیلان از فتنه حمایت می‌کند اما برای ۸۰۰۰ میلیارد اختلاس ساکت است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی، شامگاه یک شنبه در مراسم هفتمین روز شهادت، شهید مدافع حرم؛ شهید محمد اتابه که در مسجد جامع  گوراب زرمیخ برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام سجاد (ع)، اجر و منزلت شهید اتابه را از شهدای جنگ احد نیز بالاتر دانست و اظهار داشت: این شهدا بنابر فرمایش امام(ع)،  در عصر غیبت ولی امرشان ثابت قدم ماندند و با شهادتشان، اطاعت از ولایت را به اثبات رساندند. زیرا اینها بخاطر حفظ و دفاع از حریم ولایت تعلقاتی مانند خانواده را کنار گذاشتند و برای حفظ  حکومت الهی به مواجه با تکفیری ها رفته و جان فشانی کردند.

وی با بیان روایتی از حضرت رسول (ص) افزود: حضرت به یارانش فرمود وقتی برادران دینی ما را در آخر الزمان دیدید سلام من را به آنها برسانید، پدران شهدا باید افتخار کنند که پیامبر امتشان اینها را از برادران امت خود می‌داند.

 دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان ادامه داد: حضرت رسول، ایمان این مردان ولایتمدار آخر الزمان را ۵۰ برابر اصحاب خود می دانستند. حال اینکه ایشان یارانی مانند ابوذر و سلمان داشتند. با این حال حضرت فرمود در دوره‌ی آخر الزمان، زنان و مردانی می آیند که به واسطه ی عشق ما، ندیده خود را قربانی می کنند و دلبسته‌ی ما می‌شوند و اکنون کیلومترها دورتر برای دفاع از حریمی چون حریم زینب جان خود را فدا می کنند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به آیه ی ۲۹ سوره ی مبارکه‌ی فتح «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» اظهار کرد: آن کس که در ابراز محبت نسبت به برادران دینی اش صادق نیست و در ابراز برائت از مشرکان زمانه سکوت کند یقینا خائن است! اگر کسی به ولایت و عشق به دین خدا اهمیت بدهد یقینا نسبت به دشمنان دین خدا بغض و کینه دارد.

دبیر جبهه‌ی فرهنگی استان گیلان در بزرگداشت شان و منزلت شهید والا مقام محمد اتابه اذعان کرد: این شهید پیش از اینکه مدافع حرم باشد،  در داخل کشور با فعالیت های فرهنگی خود مدافع حریم زینبی بود. ما باید از این شهید جهاد کبیر را بیاموزیم، و بتوانیم جهت تثبیت ولایت فقیه، مدافع حریم زینبی باشیم و دشمنان خود را بشناسیم.

مهدوی با بیان اینکه فتنه‌ی سال ۸۸ در ایران به دست عروسک‌های داعشی داخلی در ایران رخ داد تاکید کرد: آمریکا، این شیطان بزرگ برای ضربه زدن به حیثیت جمهوری اسلامی با تغذیه و تربیت عناصر داعشی داخلی این حرکت را در کشور راه اندازی کرد. امثال شهید اتابه‌ها مانند شهید سیرت‌نیا مستقیما علیه این فتنه گران داخلی به صورت علنی اعتراض کردند.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر اینکه نمی شود مجلس شهدا تنها ذکر خصایص شهید باشد گفت: شهید اتابه حتما روز قیامت به من خواهد گفت که ما جان خود را فدا کردیم تا نظام اسلامی که حریم زینبی است حفظ شود.

وی با اشاره به حمایت یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بنابر فرموده امام(ره)، منافقان بدتر از کفار هستند، کسی که در مرکز تصمیم گیری نظام از کسانی حمایت می‌کند که در سال ۸۸، نخست وزیر  اشغالگر رژیم صهیونیستی، این اصلاح طلبان را امیدهای خود می خواند.

مهدوی خطاب به این نماینده گفت: مگر آقا نفرمود فتنه خط قرمز نظام و گناه نابخشودی سران فتنه است؟ شما چطور جرات میکنید حنجره منحوس خود را در مجلس در حمایت سران فتنه باز کنید؟ آقای نماینده! توهم بر ندار که آرای مردم رشت، برای این قداست زدایی هاست، مردم به حرمت جانبازی شما به تو اعتماد کرده اند! اگر در هر جای تاریخ بنگرید می‌بینید اگر کسی با هر پشتوانه ای به نظام و ولایت و انقلاب پشت کند مردم او را به زباله دان تاریخ می اندازند! از زبان این مردم انقلابی بشنو که عاقبت به خیری برایت نمی‌بینیم!

دبیر جبهه ی فرهنگی انقلاب با تاکید بر اینکه دشمن اصلی ایران تکفیری ها نمی باشند ادامه داد: بنابر فرموده‌ی رهبر انقلاب، دشمن ما یهودی صهیونیست مدعی حکومت جهانی است که حاضر نیست حاکمیت جهانی امام زمان(عج) را بپذیرد است. بنابراین ابن زیادهای زمانه برای اینکه حسین تنها بماند توطئه کردند تا  مسلم ابن عقیل زمانه ما تنها بماند بنابراین فتنه گران نایب امام زمان(عح) را نشانه گرفتند و داعشی های داخل هم جرات کردند گاهی حرف ولی خدا را روی زمین بگذارند!

وی از پدران بزرگوار شهدای مدافع حرم خواست تا در ابراز برائت از این نماینده‌ی حامی فتنه از دیگر اقشار جامعه پیشی بگیرند و با بیانیه‌ای به گوش مسئولین برسانند که فرزندانشان در ۸ دی ماه ۸۸ در شهر رشت حماسه آفریدند و هیچگاه اجازه نمی دهند خواصی که حُبّ شهرت و جاه طلبی دارند به حریم نظام و ولایت پشت کنند و از مسیر خدمتگزاری به نفع خود بهره ببرند!

مهدوی افزود : اگر این آقا توبه نکند تکلیف انقلابی ما این است تکلیف این جماعت حامی فتنه گر را روشن کنیم!

وی تأکید کرد: من از این ویلچرنشین بیش از این هم انتظار نداشتم چرا که در سالی که آقا به نام همدلی و همزبانی نامیده بودند در هتلی مجلل کنار شخصی عکس یادگاری انداخت که آن شخص از یک فیلم حیاسوز زیر زمینی حمایت مالی کرده بود! رسانه ها به گوش این آقا برسانند همانطور که امروز از خاطرات جبهه و جنگش استفاده ابزاری می کند این قبیل عکسهای بادگاری با افراد مفسد را نیز منتشر کند! تا چهره ی فرصت طلبش هویدا شود!

دبیر جبهه ی فرهنگی انقلاب با بیان اینکه مدافعان حرم برای مبارزه با این فتنه ها و خنثی کردن توطئه های اینچنینی جان فشانی کردند گفت: اگر حنجره ی این آقایان برای مردم است چرا صدایشان در زمان اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی در نمی آید؟ چرا در مورد حقوق های نجومی نطقشان باز نمی شود؟ یک عده به واسطه ی زندگی اشرافی کدخدا را از خدا بیشتر باور دارند و منافع کشور را به صورت باندی به یغما برده و تنها راه حل مشکل را ارتباط با دشمن قسم خورده می دانند.

مهدوی با بیان اینکه مقام شهدای مدافع، اخوت با پیغمبر خداست تصریح کرد : یکی از خصایص این افراد شدید بودن با کفار است که یکسری داعشی داخلی نافی فتنه و حامی آنها شده اند.

وی ادامه داد: اکنون این فرد از وکیل المله به وکیل الدوله مبدل شده است! و اخیرا وکیل الفتنه هم شده است! ادعای مردم دوستی وی دروغ محض است! شهدا را ببینید که چگونه شدید بر کفار بودند اما اخوت و رحمت بینشان چقدر زیبا و حقیقی بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه