استاندار گیلان:

اشتغال ایجاده شده را باید به جوانان نشان دهیم / عده‌ای نمی‌خواهند فضای همدلی در گیلان شکل بگیرد

استاندار گیلان گفت: عده‍ای نمی خواهند فضای همدلی و آرامش در استان شکل بگیرد و از هر بهانه‌ای برای شلوغ کردن استفاده می‌کنند.

اشتغال ایجاده شده را باید به جوانان نشان دهیم / عده‌ای نمی‌خواهند فضای همدلی در گیلان شکل بگیرد

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان اظهار داشت: در استان گیلان همدلی بسیار خوبی برای رفع مشکلات وجود دارد.

وی ضمن بیان مصادیقی برای همدلی مسئولان در گیلان افزود: نیروی انتظامی مبتکر ایجاد طرح گیلان مطهر می شود، سپاه برای طرح های سرمایه گذاری گیلان همچون پتروشیمی برای اهدای زمین پیشقدم می شود، رئیس کل دادگستری اعلام می کند برای تمام جلسات اشتغالزایی شخصا حضور می یابم.

استاندار گیلان ادامه داد: متأسفانه عده‍ای نمی خواهند فضای همدلی و آرامش در استان شکل بگیرد و از هر بهانه‌ای برای شلوغ کردن استفاده می‌کنند. حیف است فکر و وقت خود را برای پاسخ دادن به حاشیه سازی دیگران بگذاریم.

نجفی تأکید کرد: باید خودمان را آماده کنیم تا اشتغالی که به ثمر نشسته است به جوانان نشان دهیم و به حضور پرنشاط آنان کمک کنیم.

استاندار گیلان افزود: سازمان ورزش و جوانان میزان تسهیلات پرداختی بانکها در بخش ایجاد اشتغال برای جوانان و ازدواج را بصورت گزارشاتی ارایه کند.

نماینده عالی دولت با تأکید بر اینکه تسهیلات باید به کسانی تعلق بگیرد که کارآفرین باشند و اشتغال ایجاد کند گفت: همه ی اندیشه ها به این سمت باشد که یک قدم برای جوانان برداشته شود و از حالت شعارگونه خارج شود. نباید حضور جوانان جنبه‌ی نمایشی و تماشاگر داشته باشد بلکه باید با اندیشه اش برنامه بدهد.

وی در پایان تأکید کرد: به اینکه اشتغال اداری جوانان مشکلاتشان را حل می کند اعتقاد ندارم بلکه باید با حمایت دولت و اعطای تسهیلات کارآفرینی کنند. بنده در سفر به شهرستانها با مشاهده ی جوانانی که کارآفرینی می کنند لذت می برم و دست آنان را می بوسم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه