نماینده مردم بندرانزلی در گفتگو با 8دی:

دولت یازدهم عملکرد ضعیفی در پرداخت یارانه ها داشته است

نماینده مردم بندرانزلی گفت: پرداخته یارانه ها هنوز در مرحله اول است که شیوه چنین پرداختی در توان دولت نیست.

دولت یازدهم عملکرد ضعیفی در پرداخت یارانه ها داشته است

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی ادامه روند پرداخت یارانه ها را طبق قانون خلاف دانست و اظهار داشت: پرداخت یارانه ها طی یک فرایندی باید اتفاق می افتاد و پس از مدتی باید پرداخت آن قطع می شد.
وی با بیان اینکه فرایند پرداخت یارانه چرخه خود را طی نکرده است، افزود: به دلیل نصفه نیمه ماندن طرح پرداخت یارانه ها متاسفانه پرداخت مرحله اول هنوز ادامه پیدا کرده و ملت در حال دریافت یارانه ها هستند.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چرخه کامل پرداخت یارانه ها فرایند خود را طی نکند، مدام ما مشکل خواهیم داشت، گفت: دریافت یارانه ها اکنون به صورت یک توقع درآمده است.
خسته بند با اشاره به اینکه قانونگذار شیوه پرداخت یارانه ها را مشخص کرده است، اظهار کرد: طبق قانون افرادی که بالای ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند نباید یارانه دریافت کنند.
وی عملکرد دولت را در پرداخت یارانه ها ضعیف توصیف کرد و افزود: اصلاح قانون پرداخت ها چون نزدیک به انتخابات نیز است غیر ممکن خواهد بود.
نماینده مردم بندر انزلی حذف ۲۴ میلیون نفر از چرخه یارانه بگیران را از موانع های اجرای یارانه ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: چون انتخابات نزدیک است سیاست دولت اجازه نمی دهد تا ۲۴ میلیون نفر از یارانه بگیران از سیستم یارانه ها بیرون شوند.
خسته بند به حذف این تعداد از ایرانیان از یارانه بگیران را در دولت آتی امر عادی خواند و گفت: این شیوه اداره کردن در توان دولت نیست و ادامه این روند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اسماعیل ایزدی کوچفهانی
با سلام. سازمان محترم بازرسی چرا عدم اجرای قانون از سوی دولت را در مورد اجرای حذف یارانه اقشار پر درآمد را که بالغ بر 24میلیون نفر میباشند را رصد وتعقیب نمی کند. از بعداز تصویب قانون که چند سال از عمر تصویب آن می گذرد ودولت در اجرای آن اهتمام ندارد و دولت در حذف افراد مشمول اقدام نمی کند از مصادیق تصرف اموال عمومی وخلاف قانون واهمال در اجرای قانون نیست. پس چرا ساکتند!!!!آزاده 10ساله وجانباز. 60./.
در حاشیه