نماینده مردم آستارا در مجلس:

کاهش سن اعتیاد به ۱۱سال با فقر پرورشی در مدارس/ سیستم آموزشی و پرورشی کشور منقضی شده است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: فقر سیستم پرورشی صحیح موجب کاهش سن اعتیاد به ۱۱ سال در مدارس شده است.

کاهش سن اعتیاد به ۱۱سال با فقر پرورشی در مدارس/ سیستم آموزشی و پرورشی کشور منقضی شده است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با ابراز ناراحتی نسبت به کاهش سن اعتیاد به ۱۱ سال اظهار داشت: یکی از دلایلی که سن اعتیاد کاهش یافته و در مدارس نفوذ کرده عدم برنامه ریزی و اجرای صحیح برنامه ها در آموزش و پرورش است.
وی سیستم آموزش و پرورش فعلی را بدون در نظر گرفتن مقوله پرورش در مدارس عنوان نمود و افزود: سیستم آموزش ما به ده ها سال قبل بر می گردد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با مرور بخشنامه های آموزشی به دهه شصت می رسیم و از لحاظ پرورشی هم در وزارتخانه اصلا سیستم پرورش وجود ندارد و فقط اسم پرورش را به یدک می کشد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی فقر پرورشی را سرمنشا کاهش سن اعتیاد در دانش آموزان عنوان نمود و اظهار کرد: بیشتر ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه از عدم پرورش صحیح در قوانین آموزش و پرورش می باشد.
داداشی عدم نظارت و ناکافی بودن مدیریت در سطح عالی وزارتخانه را یکی از علل های بروز ناهنجاری ها در بین دانش آموزان اشاره داشت و گفت: یکی از مواردی که استیضاح وزیر آموزش پرورش را در دستور کار مجلس قرار داده بود بحث تربیتی و پرورشی در مدارس بود که ناتمام ماند و استعفا وزیر به این امر پایان داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه