سعید قاسمی:

برجام توطئه نرم براندازی جمهوری اسلامی است/ تشکیل هلال‌شیعی در خط ۱۰ هزار کیلومتری

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برجام توطئه نرم براندازی جمهوری اسلامی است و می‌خواهند آن را در گردشگری، نفت و .. اجرایی کنند.

برجام توطئه نرم براندازی جمهوری اسلامی است/ تشکیل هلال‌شیعی در خط ۱۰ هزار کیلومتری

به گزارش ۸دی، سردار سعید قاسمی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ایجاد هلال شیعی در منطقه اظهار کرد: ایران قلب تپنده مقاومت در ۱۰ هزار کیلومتر هلال شیعی از نیجریه در آفریقا، لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن است.

وی به شکل‌گیری هلال‌ شیعی در جبهه‌ای گسترده اشاره کرد و افزود: امر مذکور پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، اما دشمن می‌تواند ضربه‌هایی به ما وارد کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اروپا، آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داخلی‌ها می‌دانند خط مقاومت توسط جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی مسائلی که در خارج از کشور ایجاد شده، برگرفته از معجزه بزرگ پایانی قرن بیستم بوده که در ایران اتفاق افتاده است.

قاسمی، ایران اسلامی را قدرت منطقه‌ای خواند و بیان کرد: اگر شکستی داشتیم متعلق به سازش‌پذیری چهره‌هایی است که به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

وی به حرکت‌های منافق‌گونه به‌ویژه خط انحرافی حاکم شده در نظام از سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: جریان مذکور معتقد است مقاومت دیگر فایده‌ای ندارد و کدخدا را به رسمیت شناخته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال روزی را به عنوان «تعامل» در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند، اظهار کرد: پس از گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی، روز ننگ‌بار تعامل را وارد کردند و بی‌شرمانه می‌گویند می‌خواهیم سیاست تنش‌زدایی را ایجاد کنیم، اما طبق فرمان امام (ره) و مقام معظم رهبری ما استکبارستیز هستیم.

قاسمی به کشیدن شمشیر جبهه انحراف و خوارج به صورت شفاف و روشن در کشور اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بسیار روشن بیان فرمودند؛ ما هم شمشیر می‌زنیم.

وی با تأکید براینکه آنها که نمی‌توانند جبهه حق را تشخیص دهند باید بروند استراحت کنند، بیان کرد: جبهه حق مواضع خود را بسیار روشن و شفاف بیان کرده و مقام معظم رهبری نمایندگی امام(ره) و جبهه حزب‌الله را به عهده دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نمایندگان اهل فتنه از اینکه اعلام کنند در فتنه سال ۸۸ بودیم، نمی‌ترسند و با ناراحتی اعلام می‌کنند که داستان فتنه کی می‌خواهد تمام شود.

قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در هر دو سخنرانی در یکی به فتنه اشاره می‌کنند، متذکر شد: نماینده‌ای که به‌دنبال وحدت است اما با بیان فتنه دوقطبی را بیشتر می‌کند.

*نماینده‌ای که داستان فتنه را مطرح کرده، تعطیل است

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه نامردها ما را در فتنه ۸۸ تا لب پرتگاه بردند، اشاره کرد و گفت: فتنه جریان براندازی و کودتاست، اما نماینده‌ای که «داستان فتنه کی می‌خواهد تمام شود» را مطرح کرده، تعطیل بوده و با جریان نفاق و فتنه است.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به برجام، خاطرنشان کرد: قطعنامه ۵۹۸ مقدمات برجام بود، ضمن اینکه برجام یکی از بدترین اتفاق‌های سیاسی بوده که تاکنون اتفاق افتاده است.

قاسمی برجام را برنامه نرم براندازی جمهوری اسلامی ایران معنا کرد و افزود: می‌خواهند برجام را در حوزه‌های گردشگری، نفت، بهداشت، آموزش و پرورش و آموزش عالی اجرایی کنند و در برنامه ششم توسعه کشور برای آن برنامه‌ریزی دارند.

وی با بیان اینکه یکی از ننگ‌بارترین مقطع جمهوری اسلامی را سپری می‌کنیم، اظهار کرد: به نمایندگان مردم در مجلس بی‌اندازه دروغ گفته می‌شود و نمایندگان از میزان مطالبات ایران از آمریکا قبل از برجام و پرداخت آن تاکنون اطلاعی ندارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس به انعقاد قراردادهای مافیایی پشت درهای بسته بدون اطلاع مجلس و مسؤولان اشاره کرد و گفت: اکنون حاضر نیستند به هیچ عنوان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه