رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری:

گردشگری فقط افزایش درآمد نیست بلکه یک تبادل فرهنگی است/ نباید از آسیب های این صنعت غافل شد

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: تبادل فرهنگی در گردشگری کشور قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه نشان می دهد.

گردشگری فقط افزایش درآمد نیست بلکه یک تبادل فرهنگی است/ نباید از آسیب های این صنعت غافل شد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، حذف روادید در مراودات منطقه ای ایران با سایر کشور ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مناطق آزاد و سایر مناطق گردشگری ثابت کرده اند که می توانند ارتباطات موثرتری در کشور های همسایه با لغو روادید داشته باشند.
وی به رونق توسعه گردشگری با حذف روادید اشاره داشت و افزود: گردشگری فقط بحث افزایش در درآمد ها نیست بلکه یک تبادل فرهنگی است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم در کشور فرهنگ های منطقه ای باید تبادل شود، گفت: تبادل فرهنگی در گردشگری کشور قوای جمهوری اسلامی را در منطقه نشان می دهد.
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با تاکید بر اینکه اصولا گردشگران دنبال فساد و آسیب های اجتماعی نیستند، اظهار کرد: اکثر گردشگرانی که به کشور ما سفر می کنند متوسط سنشان ۶۰ سال است که دنبال جاذبه های طبیعی می باشند.
وی گیلان را قطب گردشگری اروپائیان دانست و گفت: مناطق بکر طبیعت گیلان و سپس کشور از جاذبه های مورد بازدید گردشگران خارجی است.
نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه با لغو ویزا گردشگران بیشتری به کشور سفر خواهند کرد، ادامه داد: گردشگران بیشتر دنبال مواهب خدادادی و طبیعی هستند و با لغو روادید سهم کشور از میزان ورود گردشگر بیشتر خواهد شد.
کوچکی نژاد گردشگری را عامل توسعه پایدار منطقه ای خواند و تاکید کرد: پرداختن به مقوله گردشگری کمک به فرهنگ، اقتصاد و تجارت کشور است که باید روز به روز رونق بیشتری بگیرد.
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با اشاره به اینکه نباید همه چیز را در گردشگری مطلوب توصیف کرد، افزود: نباید از آسیب های این صنعت نیز غاقل شد و باید جلو سنت شکنی ها گرفته شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه