فرار از برزیل با حسینیِ دست‌طلایی؛

ایران ۳ (۳)- روسیه ۳ (۱)؛ صدرنشینی در ساحلی

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران با جنگندگی در یک بازی سخت مقابل روسیه، موفق شدند این تیم پُر افتخار را شکست دهند.

ایران ۳ (۳)- روسیه ۳ (۱)؛ صدرنشینی در ساحلی

به گزارش ۸دی، تیم ملی ایران که در گروه B جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی قرار گرفته بود در دو بازی ابتدایی خود توانست آمریکا را با نتیجه ۶ بر ۲ و مصر را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و با تفاضل گل کمتر نسبت به روسیه، قهرمان سه دوره این رقابت‌ها که همانند ایران برابر آمریکا و مصر به پیروزی رسیده بود در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.
شاگردان محمدحسین میرشمسی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در آخرین بازی گروهی برای تعیین صدرنشین گروه B مقابل روسیه قهرمان دو دوره جام جهانی قرار گرفتند و با وجود اینکه با گل‌های مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و فرید بلوک‌باشی با نتیجه ۳ بر ۲ پیش بودند در ۵۵ ثانیه مانده به پایان مسابقه توسط الکسی ماکاروف دروازه‌شان را باز شده دیدند.
تساوی ۳ بر ۳ در پایان سه نیمه وقت معمول و ۳ دقیقه وقت اضافه تغییر نکرد و سه توپ ایرانی‌ها هم به جای تور به تیرک خورد تا ضربات پنالتی مشخص کننده برنده این دیدار و صدرنشین گروه دوم باشد.

 


در ضربات پنالتی که به صورت تک به تک زده می‌شود سید علی ناظم، محمدعلی مختاری و محمد احمدزاده موفق به گلزنی شدند تا روسیه که از دو پنالتی اول یکی را از دست داده بود در شب درخشش پیمان حسینی دروازه‌بان ایران و قبول شکست ۶ امتیاز بماند و پس از شاگردان میرشمسی که ۷ امتیازی شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
در گروه A جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات تیم برزیل با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به جمع چهار تیم نهایی صعود کرد و پس از آن هائیتی با ۶ امتیاز به نیمه نهایی رسید.
بازی‌های مرحله نیمه نهایی فردا جمعه برگزار می‌شود که تیم‌های برزیل و روسیه دو قدرت فوتبال ساحلی جهان مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم ملی ایران به مصاف هائیتی خواهد رفت.

 

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه