سفر محرمانه نصرالله به تهران!!!

سید حسن نصرالله در دیدار با رهبران ایرانی‌ خود، نیاز فوری به تلافی کردن موج حملات صورت گرفته در لبنان را مطرح کرده است. درحالی‌که ایرانی‌ها هنوز از انفجارهای مقابل سفارت خود در لبنان عصبانی هستند.

سفر محرمانه نصرالله به تهران!!!

به گزارش ۸دی نیوز، روزنامه صهیونیستی دبکا نوشت:

“انفجارهای اخیر لبنان در برابر سفارت ایران با ۲۳ کشته و ۱۴۶ زخمی و انفجارهای دیگری در نزدیکی مقرهای حزب‌الله و ترور فرمانده این گروه، حزب‌الله به مقابله با جنگ اطلاعاتی که برضد اهداف و رهبران این گروه و همچنین مواضع ایران آغاز شده، وا داشته است.”

“حزب‌الله و ایران به عربستان مظنون هستند اما یکی از نمایندگان حزب‌الله، اسرائیل را عامل انفجارهای اخیر لبنان می‌داند.”

“به گزارش منابع اطلاعاتی دبکا در ایران، نگرانی سید حسن نصرالله هفته گذشته به حدی رسید که در سفری محرمانه به تهران برود.”

“نصرالله در دیدار با رهبران ایرانی‌ خود، نیاز فوری به تلافی کردن موج حملات صورت گرفته در لبنان را مطرح کرده است. درحالی‌که ایرانی‌ها هنوز از انفجارهای مقابل سفارت خود در لبنان عصبانی هستند.”

“دو هفته پس از این انفجارها حسن اللقیس فرمانده ارشد حزب‌الله که در تدارک تلافی حمله به سفارت ایران بود، درعملیاتی از فاصله نزدیک ترور شد.”

“در پی این حمله و همچنین هدف قرار گرفتن دو افسر اسرائیلی در منطقه مرزی، نیروهای ارتش اسرائیل و حزب‌الله در مرزهای خود به حالت آماده باش درآمدند و خود را برای رویارویی احتمالی در صورت تأیید حمله حزب‌الله به نظامیان اسرائیلی، آماده کردند.”

“سفیر آمریکا در بیروت اما دولت لبنان را تشویق کرد تا اعلام کند که سربازی که بسوی نیروهای اسرائیلی آتش گشوده، ناپدید شده است. میشل سلیمان رئیس جمهور و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان نیز با استفاده از این فرصت، اعلام کردند که این سرباز با انگیزه شخصی اقدام کرده و مجازات خواهد شد.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه