اختلاف دو عضو خانم در مهمترین پارلمان شهری گیلان؛

پیشگر: شیرزاد گفته است در جریان جزییات لایحه نیست / شیرزاد: ادعای پیشگر کذب محض است

پس از ابراز تاسف پیشگر و بیان این مطلب که شیرزاد در جریان لندفیل سراوان و لایحه نیستند، شیرزاد گفت: ادعای پیشگر کذب محض است!

پیشگر: شیرزاد گفته است در جریان جزییات لایحه نیست / شیرزاد: ادعای پیشگر کذب محض است

به گزارش ۸دی، پس از ابراز تاسف فرانک پیشگر و بیان این مطلب که خانم فاطمه شیرزاد خودشان سال گذشته رئیس کمیسیون بهداشت بودند و امروز اعلام می کنند که در جریان لندفیل سراوان و لایحه نیستند، فاطمه شیرازد دیگر عضو شورای شهر رشت با رد اظهارات پیشگر گفت: ادعای پیشگر مبنی بر مخالفت من کذب محض است! در ادامه مصاحبه های این دو عضو زن شورای شهر رشت را از نظر می گذرانیم:

در ابتدا دیارمیرزا با انتشار مصاحبه ای از فرانک پیشگر در خصوص لایحه ی مربوط به مشکل سراوان نوشت: درحالی که همگان منتظر بودند در جلسه شب گذشته شورا طرح جامع مدیریت شهری برای مشکل سراوان که توسط شهرداری رشت تهیه شده است دو فوریت آن به تصویب اعضای شورا برسد، شورانشینان به دلایل نامشخص و مبهم اجازه‌ی بررسی ‌لایحه‌ای با این درجه اهمیت را در شورا ندادند.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/11/138-20.jpg

در همین رابطه فرانک پیشگر رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: بعضی از اعضای شورا اعلام کردند که این لایحه هنوز پخته نشده است و در جریان محتویات آن نیستند و خواستار این شدند که لایحه در جلسه شورا مطرح نشود!

وی با ابراز تاسف از این موضوع گفت: خانم فاطمه شیرزاد خودشان سال گذشته رئیس کمیسیون بهداشت بودند و امروز اعلام می کنند که در جریان لندفیل سراوان و لایحه نیستند و برای بنده این مساله جای تعجب دارد.

ریس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا گفت: بنده به عنوان عضو شورا و رئیس کمیسیون بهداشت با اقداماتی که شهرداری در مورد سراوان انجام می‌دهد موافق هستم و معتقدم کار به صورت اصولی و با مدیریت درست در حال انجام است.

پیشگر اضافه کرد: به نتیجه رسیدن سراوان میتواند نقطه عطفی در کارنامه شورای چهارم باشد. وی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه به علت مانع تراشی بعضی از اعضای شورا در ارائه لایحه به صحن شدند روز شنبه جلسه کمیسیون با همین موضوع راس ساعت ۸ برگزار خواهد. پیشگر از همه کسانی که واقعا دلسوز مردم و نگران وضعیت سراوان هستند خواست تا اولویت را رفع مشکل سراوان بگذارند.

پس از آن حرف تازه اقدام به انتشار مصاحبه ای از فاطمه شیرزاد کرد و نوشت: پس از مصاحبه روز گذشته فرانک پیشگر در خصوص مشکلات سراوان که در بخشی از آن گفته شد فاطمه شیرزاد گفته است در جریان لندفیل سراوان و جزییات لایحه نیست؛ فاطمه شیرزاد این ادعا را کذب محض خواند.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با حرف تازه با بیان اینکه ارائه مطالب غیر واقعی سودی برای مردم ندارد گفت: مردم سراوان منتظر اقدام و عمل هستند نه مصاحبه های انتخاباتی که جایگاهی در بین مردم و مسئولین ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه همه ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر رشت مسئول و پاسخگوی عملکرد خود هستیم افزود: خانم پیشگر این لایحه دوفوریتی را بدون طرح در کمیسیون تخصصی بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری در صحن شورا ارائه کردند در صورتیکه این لایحه دوفوریتی باید در کمیسیون مربوطه مورد بحث و بررسی قرار می گرفت.

وی با اشاره به اینکه بنده در سال سوم فعالیت شورا به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری مباحثی همچون ایجاد تصفیه خانه، توسعه و ارتقای کارخانه کود آلی، تقویت آموزش تفکیک زباله از مبدا را پیگیری و در بودجه ۹۵ لحاظ کردیم تصریح کرد: سلول جدید بهداشتی در سراوان روز پنجشنبه ۱۳ آبان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شیرزاد در ادامه خاطر نشان کرد: البته متذکر می شوم که این لایحه دوفوریتی طرح نو و جدیدی نیست و در حال حاضر این برنامه ها و طرح ها از سالها قبل توسط شهرداری رشت با تاکیدات شورای اسلامی شهر رشت در دست اقدام و اجرا است.http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/11/P-5-1.jpg

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه ادعای خانم پیشگر مبنی بر مخالفت اینجانب کذب محض است گفت: انجام فرایندهای قانونی مورد نظر و تاکید بنده بوده و هست.

وی در ادامه گفت: در واقع اهمال کاری ایشان باعث عقب افتادن طرح دو فوریتی معضل سراوان بوده است و حل و فصل این مساله را به کمیسیون تخصصی بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری موکول می نمایم.

شیرزاد در پایان تصریح کرد: باید بگویم قصد مشاجره رسانه ای با ایشان را ندارم و معتقدم با ایجاد التهاب و تشویش افکار عمومی نتیجه ای برای مردم حاصل نخواهد شد. مشکل سراوان باید با همفکری، همدلی و مشورت همه نمایندگان پارلمان محلی، مجلس شورای اسلامی و مسئولین دلسوز و پیگیر استان حل و فصل شود.

منبع: خزرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه