عضو شورای شهر رشت در گفتگو با 8دی:

انتقادات به پیاده راه فرهنگی غیر قابل انکار است / برخی منتظر ماندند انحراف انجام شود بعد انتقاد کنند

عضو شورای شهر رشت گفت: اصل انتقاد به پیاده راه فرهنگی رشت درست است و غیر قابل انکار می باشد اما نوع برخی انتقاد ها صحیح نیست.

انتقادات به پیاده راه فرهنگی غیر قابل انکار است / برخی منتظر ماندند انحراف انجام شود بعد انتقاد کنند

رضا موسوی روزان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بعضی اعضای شورا از روش درستی برای انتقاد کردن استفاده نمی کنند اظهار داشت: ما نباید از از روش هایی استفاده کنیم که موجب می شود اعضای شورا رو در روی هم قرار بگیرند و از نظارت بر مدیریت شهری غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از دوستان متاسفانه به جای پرداختن به اصل موضوع به حواشی می پردازند افزود: برخی بحث ها نیاز نیست و نباید در صحن علنی شورا مطرح شود و باید در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد، مثلا ماجرای پیاده راه فرهنگی که مربوط به کمیسیون عمران است.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه رئیس کمیسیون عمران منتقد اصلی طرح پیاده راه فرهنگی رشت است گفت: کار کارشناسی باید در کمیسیون ها صورت بگیرد نه در صحن علنی شورا، سوال من این است از ایشان که کمیسیون عمران در آن زمان چند جلسه تشکیل داد و چند بار از پیمانکاران مربوطه دعوت کرد.

موسوی روزان با بیان اینکه اصل انتقاد به پیاده راه فرهنگی رشت درست است و غیر قابل انکار می باشد تصریح کرد: انتقاد به نوع اجرای طرح پیاده راه فرهنگی درست است زیرا آنچه که عمل شده با آن نقشه ای که گفته بودند متفاوت بود و این هم باز می گردد به جایگاه نظارتی شورا علی الخصوص کمیسیون عمران.

وی با اشاره به اینکه دست کمیسیون عمران برای نظارت روی اجرای پیاده راه فرهنگی باز بود اظهار داشت: باید پرسید آیا دوستان در حین اجرا پیمانکاران را خواستند و توجیه کردند و آیا بارها برای نظارت بر کار به محل اجرای طرح رفتند یا منتظر ماندند کار تمام شود و انحراف در بودجه صورت بگیرد بعد بیایند فیلمی را نشان بدهند و بگویند آنچه عمل شده با نقشه اولیه متفاوت است، از نظر بنده اولین کسی که باید از آن انتقاد شود خود این دوستان هستند.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه ما می توانیم به نحو احسن از پیاده راه فرهنگی استفاده کنیم گفت: پس چرا مدام بر سر آن می زنیم؟ یکی می گوید پیاده راه فرنگی، یکی می گوید پیاده راه سنگی، من می گویم باید از این پیاده راه فرهنگی نهایت بهره برداری درست را انجام دهیم.

موسوی روزان در خصوص انتقادات به یادمان شهدای ذهاب گفت: ما در مورد یادمانی که زده اند انتقاداتی داریم اما اصل یادمان از نظر ما محترم است و فقط به نوع و شکل فعلی آن اعتراض داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه