معاون فرماندار تالش:

راهپیمایی ۱۳ آبان در پنج نقطه تالش برگزار می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: تشکل های مختلف مردمی و دولتی تالش برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام آمادگی کرده اند و این حرکت غرورآفرین باشکوه تر از همیشه در پنج نقطه این شهرستان برگزار خواهد شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در پنج نقطه تالش برگزار می شود

به گزارش ۸دی، سیدجلال سیدمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال در شهرهای تالش، اسالم، لیسار، چوبر و حویق برگزار خواهد شد و اقدام های تبلیغاتی و فضاسازی لازم برای این کار صورت گرفته است.
وی رویدادهای تاریخی روز ۱۳ آبان را تجلی استکبارستیزی و استبداد ستیزی ملت ایران دانست و از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس تالش در ۱۲ آبان ماه خبر داد.
وی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز گرامیداشت بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ازآنجائیکه مردم همواره در همه صحنه ها بی ادعا حضور پیدا کرده اند، به دلیل مسائل و حساسیت های منطقه ای انتظار می رود حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه تر ار گذشته باشد.
سیدمحمدی بیان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر تالش در ساعت ۱۰ صبح از چهارراه سپاه آغاز و در مقابل مصلی نماز جمعه بعد از برگزاری ویژه برنامه های آن روز، خاتمه خواهد یافت.
۱۳ آبان ۱۳۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) همه ساله با برگزاری راهپیمایی های مردمی در سراسر کشور گرامی داشته می شود.
شهرستان تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه