صبح امروز در صحن مجلس صورت گرفت؛

تذکرات نماینده تالش به وزرای جهاد کشاورزی و تعاون

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: ۹۰۰۰ نفر از سهام‌داران شرکت تولید کمپوست بلاتکلیف هستند.

تذکرات نماینده تالش به وزرای جهاد کشاورزی و تعاون

به گزارش ۸دی، محمود شکری صبح امروز در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بیش از ۱۰ ماه حق بیمه بیمارستان‌های خصوصی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده و سایر مناطق کشور پرداخت نشده است، وزیر توضیح دهد چرا این کار را انجام نداده است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد مراجعات به بیمارستان‌ها دفترچه بیمه درمانی دارند،‌ اگر بیمارستان‌ها درآمد نداشته باشند چگونه می‌توانند ادامه کار دهند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری دیگر، گفت: بیش از چهار ماه است کارگران کارخانه صنایع چوب اسالم حقوق دریافت نکرده‌اند. آنان چگونه زندگی‌شان را اداره کنند؟ با وزیر چندین بار جلسه گذاشته‌ایم اما حقوق این عزیزان پرداخت نشده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خطاب به وزیر جهادکشاورزی، پرسید: بیش از دو سال است بیمه محصولات کشاورزی حوزه انتخابیه‌ام پرداخت نشده است، چرا؟ تنها پاسخ این است که «دولت تخصیص» نداده است. اگر دولت حق بیمه را دریافت کرده و حالا نمی‌خواهد حق بیمه کشاورز را بدهد، کشاورزان چه گناهی کرده‌اند که نمی‌توانند زمین خود را زیر کشت ببرند؟ با چه مشوقی کشاورزان را تشویق به بردن زمین زیر کشت کنیم؟ این عزیزان از کجا درآمد کسب کنند تا بتوانند معیشت خود را تامین کنند؟

شکری در تذکر دیگری، گفت: وزارت جهادکشاورزی بیش از دو سال است مجوز تاسیس شرکت تولید کمپوست را صادر کرد، موسسان این شرکت از مردم تن‌خواه گرفتند تا با سرمایه آنان این شرکت را فعال کند اما حالا حساب‌های این شرکت مسدود شده است و ۹۰۰۰ نفر در بلاتکلیفی به سر می‌برند. این افراد مطالبات‌شان را باید از چه کسی بگیرند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه