بازیگر نقش اول "یتیم خانه ایران":

یتیم خانه‌ ایران بخش حذف شده‌ تاریخ کشور را زنده کرد / به کشتار ایرانی ها حتی در کتب درسی اشاره نشده بود

علیرام نورایی گفت: عجیب است که هیچ اشاره ای به حادثه تلخ ۱۲۹۶ و کشتار ایرانی ها حتی در کتاب درسی و تاریخی نشده بود.

یتیم خانه‌ ایران بخش حذف شده‌ تاریخ کشور را زنده کرد / به کشتار ایرانی ها حتی در کتب درسی اشاره نشده بود

به گزارش ۸دی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد فیلم “یتیم خانه ایران” و اتفاقات سال ۱۲۹۶ اظهار داشت: اتفاق خیلی عجیبی است و متاسفانه در تمامی عمری که داشته ایم هیچ وقت اشاره ای به  حادثه تلخ ۱۲۹۶ و کشتار ایرانی ها حتی در کتاب درسی و تاریخی نشده بود.

وی ادامه داد: وقتی آقای طالبی فیلمنامه را برای مطالعه به بنده دادند و در کنار فیلم نامه چند منبعی هم که خودشان مورد مطالعه قرار داده بودند معرفی کردند، واقعا از اتفاقاتی که در آن زمان رخ داده بود شگفت زده شدم و انگیزه لازم برای حضور در این سینما را بدست آوردم.

نقش اول فیلم “یتیم خانه ایران” اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این پروژه و برای دومین بار با آقای طالبی همکای کرده ام و توانستیم بخشی از تاریخ حذف شده ایران را زنده کنیم.

علیرام نورایی در مورد صحنه های جذاب فیلم گفت: مردم ایرانی وطن دوست و وطن پرست هستند که در لایی های زیرین همه این غیرت وجود دارد؛ همانگونه که در دفاع مقدس مشخص و ثابت شد که که ایرانی ها برای خاکشان با غیرتشان می توانند در مقابل کل دنیا بایستند.

وی ادامه داد: به هر حال این فیلم هم به نوعی تاثیر گذار است در وجه شخصیتی ما ایرانی ها که باعث تحریک می شود؛ موقع فیلمبرداری هم همین حس و هیاهویی که نشات گرفته از غیرت ایرانی ست بین همه یکسان بود.

علیرام نورایی در پایان گفت: سینمای ایران سالهاست مثل گذشته  قهرمان نداشت؛ به نظر بنده “یتیم خانه” بعد از چند سال ها روایتی را قصه گویی می کند که قهرمان دارد و نیاز جامعه امروزی ست که قهرمانان را نشان دهد.

%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه