افتتاح هتل امامزاده هاشم(ع) گیلان همزمان با هفته وقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته وقف امسال گفت: پروژ ه شاخص قابل در این هفته افتتاح هتل امامزاده هاشم(ع) گیلان است که ما درصدد واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم.

افتتاح هتل امامزاده هاشم(ع) گیلان همزمان با هفته وقف

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین ولی عادلی در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وقف به بیان ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان پرداخت واظهار کرد: استان گیلان رتبه دوم کشوری را برای کمک به ازدواج جوانان کسب کرده است.

وی ایجاد ۲۵ ایستگاه همه واقف باشیم ،راه اندای ۷ خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه ،برگزاری بیش از ۲۷ نشست تخصصی صنفی ،برپایی ۱۰نمایشگاه از عملکرد یکساله اوقاف استان را از جمله مهم ترین برنامه های این ادراه کل در هفته وقف امسال عنوان کرد

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته وقف امسال افزود: پروژ ه شاخص قابل در این هفته افتتاح هتل امامزاده هاشم(ع) گیلان است که ما درصدد واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به تعداد پروژ های عمرانی اداره اوقاف استان در ۳ سال اخیر گفت : در سال ۹۰،این اداره کل ۱۸۲ پروژه در سال گذشته ۳۲۶ پروژه و امسال ۲۴۳ پروژه عمرانی را اجرایی کرده است.

adeli

عادلی  با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژ ه های سال ۹۲ افزود: این پروژ های در بخش تعمیر با ۹۰درصد پیشرفت و در بخش احداث و تکمیل با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرانی در گیلان ،شرکت گسترده در مسابقات قرآنی امسال را مورد تاکید قرارداد و در ادامه به شرکت ۴۴۴ نفر در مسابقات قرآنی گیلان در سال ۸۴ اشاره کردو افزود: ۸۷ تعداد ۸۸۲ نفر، سال ۸۸ تعداد یک‌هزار و ۳۶۵ نفر و سال ۸۹ تعداد یک‌هزار و ۴۹۷ نفر و در سال  ۹۰،نیز  ۵ هزار و ۷۰۰در مسابقات قرآنی استان شرکت کردند.

وی با این توضیح که در سال ۹۱ ،تعداد هفت هزار نفر در رشته های حفظ ،ترتیل و قرائت در مسابقات قرانی گیللان شرکت داشتنداز شرکت غریب به ۶۰ هزار نفر  در مسابقات قرآنی امسال در استان خبر داد .

عادلی  از ثبت ۲۴ مورد وقف جدید در گیلان در ۹ ماهه سال جاری  خبر دادو در ادامه وقف را یکی از مصادیق والای نیکوکاری ، نوعدوستی دانست و بیان کرد: به برکت وقف بسیاری از نیازهای مستمندان مرتفع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان  از برگزاری همایش وقف و رسانه  در ۴ دی ماه سال جاری خبر دادو افزود: هفته وقف بهترین فرصت برای ترویج این حسنه الهی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه