نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

آقای سلطانی‌فر! آیا می‌خواهید ورزش را هم سیاسی کنید؟ / سلطانی‌فر از پس بحران برف در گیلان بر نیامد

نماینده تالش گفت: برخی می گویند فتنه فتنه کردن تا کی؟ آیه قران می گوید فتنه گری فسادانگیز تر از قتل است و زمان و مکان ندارد.

آقای سلطانی‌فر! آیا می‌خواهید ورزش را هم سیاسی کنید؟ / سلطانی‌فر از پس بحران برف در گیلان بر نیامد

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال صبح امروز در جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی رئیس جمهور و در مخالفت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگر امروز استکبار جهانی نمی‌توانند اسیبی به کشور وارد کنند، به جهت داشتن ولی امر مدبر است.

وی افزود: رهبری در باب فتنه بحث هایی مطرح کردند از جمله اینکه فتنه گناهی نابخشودنی است، بنابراین همه باید به آن حساسیت داشته باشیم.

شکری ادامه داد: برخی می گویند فتنه فتنه کردن تا کی؟ آیه قران می گوید فتنه گری فساد انگیزتر از قتل است و زمان و مکان ندارد.

وی تصریح کرد: در زمان فتنه مجلس ششم، آقای سلطانی فر اولین کسی بود که می خواستند استعفا  بدهند و انتخابات را تحریم کنند.

نماینده مردم تالش افزود: بحرانی در زمان وی در استان گیلان ایجاد شد که از پس آن بر نیامد، مدرک تحصیلی آقای سلطانی فر، لیسانس و فوق لیسانس علوم سیاسی است، آیا ورزش را سیاسی بکنند، کار درستی است؟ یعنی در این کشور کسی را به جز این آقایان نداریم؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
شاید آقای سلطانی فر به درد ورزش نخورد اما مقایسه کردن اداره وزارت ورزش با مساله برف گیلان یک حرف بیخود است. پس از سالیان دراز یک برف سنگین در یک بازه زمانی کوتاه بارید . هر دولتی و هر استانداری بود با توجه به امکانات استان غافلگیر میشد. من صحبتهای آقای شکری را شنیدم به نظرم در این خصوص خیلی منطقی صحبت نکرد .
در حاشیه