اندرحکایات مخابرات گیلان؛

از به کارگیری خواهرزاده ی آقای استاندار تا تهدید پرسنل به برخورد برابر مقررات!

به کارگیری افراد مرتبط با مسئولان در مخابرات جای تعجب دارد، مثلا چندی پیش فعالیت فرزند فاطمه شیرزاد در مخابرات تایید شد!

از به کارگیری خواهرزاده ی آقای استاندار تا تهدید پرسنل به برخورد برابر مقررات!

به گزارش ۸دی، شرکت مخابرات منطقه گیلان از جمله شرکت های عریض و طویلی است که گاها نقدهایی به عملکرد آن در موارد مختلف در رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده است.

همزمان با خصوصی سازی شرکت مخابرات و خرید درصد بالایی از سهام آن توسط نهادهای انقلابی این انتظار می رفت که تحول جدیدی در حوزه ی عملکردی این شرکت در کشور و به تبع آن در استان شکل گیرد و مخابرات با پرهیز از سیاست زدگی تنها به ارائه ی خدمات به مردم بپردازد، در گیلان اما بخصوص پس از روی کار آمدن خضردوست تا چه حد این هدف تحقق پیدا کرده است؟

مدتی پس از روی کار آمدن خضردوست، تبلیغات گوناگونی از این شرکت در برخی از رسانه های مجازی بخصوص رسانه هایی که بارها در حمایت از جریان اصلاح طلبی مطالبی را منتشر کرده بودند به چشم می خورد، البته تعامل مخابرات گیلان و به تبع آن مدیر این شرکت با این دسته از رسانه ها محدود به درج تبلیغات این شرکت نبود. گفتگوهای متعدد و اخبار گوناگون از عملکرد مدیر مخابرات گیلان در این رسانه ها منتشر شده که البته بی جیره و مواجب بودن آن در هاله ای از ابهام است! مثلا مدیر مخابرات گیلان بر روی صندلی داغ یکی از سایت های اصلاح طلب می نشیند و یا شاگردی نوبخت را برای خود افتخاری می داند!

هرچند هر مدیر دولتی و خصوصی عقاید و دیدگاه سیاسی مربوط به خود را دارد اما موضع گیری های اینچنینی خضردوست و تعاملات احتمالی مالی اش با این دسته از رسانه ها از آن جهت عجیب به نظر می رسد که همانطور که گفته شد درصد بالایی از سهام شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در اختیار نهادهای انقلابی نزدیک به جریان اصولگرایی قرار گرفته است. البته این تمام حواشی دامنگیر مخابرات گیلان نیست.

شهریور ماه ۹۴ بود که استاندار گیلان به انتقاد شدید از عملکرد مدیریتی خضردوست بر راس مخابرات پرداخت و گفت: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات باید در مورد وضعیت مدیریت شرکت مخابرات گیلان پاسخگو باشد. انتقاداتی که اما ادامه دار نشد! شاید ادامه دار نشدن این انتقادات با بکارگیری خواهرزاده ی آقای استاندار در مجموعه ی مخابرات گیلان هم بی ارتباط نباشد!

امروز که بسیاری از جوانان این استان حتی با داشتن تحصیلات مرتبط رشته های مخابراتی شانس فعالیت در مخابرات گیلان را نداشته و استاندار هم بارها با ارائه ی آمارهایی از کاهش نرخ بیکاری در استان توجه ویژه ی خود را به مقوله ی اشتغال نشان داده است، به کارگیری برخی از افراد مرتبط با مسئولان شهرستانی و استانی در مخابرات جای تعجب دارد، مثلا چندی پیش بود که مسئول روابط عمومی مخابرات گیلان در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین صراحتا فعالیت فرزند فاطمه شیرزاد را در مجموعه ی مخابرات تایید و علت این امر را استفاده از توانایی های وی عنوان کرد!

البته اگر از حواشی مربوط به ارتباط خضردوست با برخی رسانه ها بگذریم و حتی به کارگیری خواهرزاده ی آقای استاندار و فرزند عضو شورای شهر رشت را در مجموعه ی مخابرات نتیجه ی یک پروسه ی کاملا عادلانه قلمداد نماییم و شایعات تایید نشده در خصوص بکارگیری فرزند و داماد یکی از پرسنل بازنشسته مخابرات را نپذیریم، اقدام اخیر این سازمان در لغو یکباره ی مرخصی ها آنهم در تقارن زمانی با تحسن پرسنل شرکتی مخابرات از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی بسیار بحث برانگیز است.

%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%85%db%8c%d8%b2-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86

جالب آنکه در بند آخر این نامه که به امضای قاسم عزیزی رسیده است صراحتا از برخورد برابر مقررات با پرسنل خاطی صحبت به میان آمده است.

در پایان امید است تبعیضی میان پرسنل از خواهرزاده تا سایرین وجود نداشته باشد و جناب خضردوست تمام پرسنل را به یک چشم بنگرد.

انتهای پیام/

منبع: خزر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه