ورود نیم میلیون زائر به کربلا تا دیروز/ پیش‌بینی حضور ۱۵ میلیون زائر در مراسم اربعین

رئیس سازمان سیاحت و گردشگری کربلا از ورود نیم میلیون زائر از ۴۲ کشور جهان به کربلای معلی تا بعداز ظهر روز گذشته برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) خبر داد. این در حالی است که پیش‌بینی شده تعداد زائران امسال به ۱۵ میلیون نفر برسد.

ورود نیم میلیون زائر به کربلا تا دیروز/ پیش‌بینی حضور ۱۵ میلیون زائر در مراسم اربعین

به گزارش۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری نون، «محمد صادق الهر»، رئیس سازمان سیاحت و گردشگری کربلا از ورود نیم میلیون زائر حسینی از ۴۲ کشور جهان به کربلای معلی تا بعداز ظهر روز گذشته شنبه برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) خبر داد.

رئیس سازمان سیاحت و گردشگری کربلا در این خصوص پیش بینی‌ کرد که تا زمان پایان زیارت اربعین که تا سه‌شنبه بعد از ظهر ادامه می‌یابد، تعداد زائران خارجی که برای حضور در مراسم اربعین وارد کربلای معلی شوند، به یک میلیون نفر برسد.

الهر با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هتل و مسافرخانه تاکنون پذیرای زائران حسینی بوده‌اند، گفت: برای اولین بار امسال زائران عرب و خارجی اقدام به نصب خیمه و چادر همچون زائران عراقی کرده‌اند.

در حالی که ورود زائران حسینی برای حضور در مراسم اربعین به کربلای معلی همچنان ادامه دارد، پیش بینی می‌شود که کربلای معلی امسال شاهد حضور ۱۵ میلیون زائر برای حضور در این مراسم باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه