نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

برخی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان عوامانه است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: برخی از برنامه‌ها که در صدا و سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود با سطح فکر بالای مردم سازگار نیست و عوامانه است.

برخی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان عوامانه است

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیما و شورای معاونان و عوامل موثر و فکری برنامه‌ساز صدا وسیمای مرکز گیلان اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین عاملی که می‌تواند فرهنگ اسلامی انقلابی ما را به دنیا معرفی کند، صدا و سیما است.

وی افزود: با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای، بینندگان و شنوندگان از کشورهای بسیاری با مکتب ما ارتباط پیدا کرده و بهره می‌گیرند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اکنون دنیا می‌خواهد در موضوع‌های مختلف از انقلاب اسلامی مطالب مختلف را دریافت کند، ادامه داد: صدا و سیما بزرگ‌ترین دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ها مناسب و پر انرژی باشد دنیا را نیرومند می‌کند، گفت: گاهی برخی از برنامه‌ها که در گیلان پخش می‌شود با سطح فکر بالای مردم سازگار نیست و عوامانه است.

قربانی اضافه کرد: برنامه‌های صدا و سیمای گیلان نباید به نحوی باشد که در دنیا سرافکنده باشیم و تلاش شود با منابع علمی، فکری، تاریخی و قرآنی برنامه‌هایی برای جامعه تأمین کنیم که در بعد زندگی مادی و اجتماعی ارتقاء پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی در جامعه به دلیل جعبه مارگیری کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بنده پس از سال‌ها رابطه خود را با کتاب قطع نکردم و کاهش رابطه جامعه با کتاب فاجعه است لذا باید ارتباط با کتاب بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان کتاب‌ها را متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان مطالب بلند را با قلم‌های روان بیان کرد و صدا و سیما باید در استفاده از منابع از کتاب‌های خوب بهره‌مند شود.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از مسائل اعتقادی تاکید کرد و یادآور شد: مسائل اعتقادی از مو باریک‌تر و از شمشیر برنده‌تر است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه