ملوان و تراکتور سازی به مصاف هم می روند:

نبرد تماشایی مایلی کهن و قلعه نویی در دیدار ملوان و تراکتور سازی

ملوان و تراکتورسازی در چارچوب رقابتهای جام حذفی به دیدار هم می روند که جدال مربیان نام آشنای هر دو تیم تماشایی خواهد بود.

نبرد تماشایی مایلی کهن و قلعه نویی در دیدار ملوان و تراکتور سازی

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و تراکتور سازی تبریز در چارچوب رقابتهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور ساعت ۱۴ روز دوشنبه ، در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می روند.

وحید کاظمی به همراه یعقوب حجتی ، حمیدرضا کنعانی و  علی اصغر مؤمنی قضلوت این دیدار را بر عهده دارد و محمد علی فروغی ناظر داوری این بازی است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

تراکتورسازی:

سرمربی/امیر قلعه نوعی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید اقایی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، سروش رفیعی، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی

ملوان بندر انزلی:

سرمربی/محمد مایلی کهن: ایمان صادقی، مهدی رستمی، مهیار زحمتکش، فرزاد جعفری، صادق صادقی، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، حسین قنبری، پوریا غلامی، یاسر وکیلی و شاهین ثاقبی

محمد مایلی کهن و امیر قلعه نوعی در این دیدار بعد از سالها با یکدیگر روبرو می شوند و این موضوع قطعا به جذابیت های این دیدار می افزاید ، اما این بازی حاشیه هایی نیز به همراه خواهد داشت چرا که هواداران ملوان تراکتور سازی تبریز را به دلیل استفاده نا عادلانه از بازیکنان سرباز یکی از عوامل اصلی سقوط تیمشان به دسته پایین تر فوتبال کشور میدانند.

هرچند که پیش بینی می شود یک دیدار پر از تنش ، زد و خورد و حاشیه را شاهد باشیم اما محمد مایلی کهن با وجود درگیری های لفظی گذشته با امیر قلعه نوعی همگان را به آرامش و مهربانی دعوت کرده است و فردا را روز مهربانی در فوتبال نامیده است و چقدر که این دیدار برای طرفداران دو تیم حسی انتقام جویانه دارد مربی ملوانان میخواد ایتان گیلان را به عنوان استان اخلاق معرفی نماید و به تیم مقابل درس اخلاق بدهد.

برنده این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار یکی از دو تیم قشقایی و یا برق شیراز خواهد رفت ،هرچند که به نظر دیدار بعدی ساده تر به نظر می رسد اما جام حذفی ، جام شگفتی هاست و هیچ دیداری برای تیم های بزرگ ساده نخواهد بود.

ملوان هم اکنون با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد. آن ها در این فصل با هدایت محمد مایلی کهن در رقابت های زیادی پیروز شده اند و قطعا با حضور این سرمربی کار کشته و بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارند، در پایان فصل توانایی صعود به لیگ برتر را خواهند داشت. شاگردان مایلی کهن در آخرین بازی خود در لیگ آزادگان موفق به شکست دادن تیم بادران تهران شدند که در آن مسابقه تک گل انزلی چی ها را پوریا غلامی به ثمر رساند. پیش از این، ملوانی ها توانسته بودند در هفته دهم لیگ آزادگان در یک بازی بسیار حساس مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسند.  اما در بازی های جام حذفی، آن ها با انصراف تیم گیتی پسند اصفهان راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شدند و حال در نخستین دیدار خود باید در مقابل تراکتورسازی تبریز قدرتمند قرار بگیرند،

تراکتور هم اکنون با ۲۰ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. شاگردان امیر قلعه نویی فصل جدید لیگ برتر را به خوبی آغاز کرده و در جایگاه بسیار مناسبی در جدول قرار دارند، آن ها در آخرین بازی خود در دربی تبریز موفق به پیروزی ۲-۰ مقابل تیم همشهری شده و بیش از پیش قدرت خود را نشان دادند. در مسابقات جام حذفی ۹۵-۹۶ نیز آن ها عملکردی خوبی را از خود به ثبت رسانده اند، شاگردان قلعه نویی در اولین بازی خود در مسابقات جام حذفی، موفق به پیروزی ۲-۰ مقابل فولاد یاسوج شده و با قدرت راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شدند، جایی که بایستی رو در روی ملوان بندرانزلی قرار بگیرند.

این دیدار حساس و با اهمیت به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

روز دوشنبه دمای هوای بندرانزلی بین ۱۵ تا ۱۷ درجه سانتی گراد خواهد بود و دو تیم در هوایی با رطوب ۵۴ درصدی به مصاف یکدیگر می روند ، همچنین در این روز و در ساعت بازی هوای بندانزلی بارانی خواهد بود.

انزلیچی ها روزهای گذشته را زیر بارش باران تمرین کرده اند و به نظر می رسد از این جهت نسبت به تراکتور سازی تبریز کار راحت تری را در پیش دارند ، هرچند که زمین لغزنده و هوای بارانی به سود هیچ یک از دو تیم نخواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه