سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر خالی بودن خزانه اشتباه استراتژیک بود و باعث ایجاد اخلال در روند کار تیم مذاکره کننده شد

یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای اخیرا در جلسه ای اعلام کرده که تیم مذاکره کننده با برخی از مسائل رو به رو بوده که به نوعی این مسائل در روند مذاکرات اختلال هایی را به وجود آورد.

سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر خالی بودن خزانه اشتباه استراتژیک بود و باعث ایجاد اخلال در روند کار تیم مذاکره کننده شد

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، شنیده شده که یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اخیرا در جلسه ای اعلام کرده که تیم مذاکره کننده در جریان مذاکرات با برخی از مشکلات رو به رو بوده که به نوعی این مسائل در روند مذاکرات خلل ایجاد کرد.

این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای سخنان رئیس جمهور در مورد خالی بودن خرانه را یکی از موارد اثر گذار در روند مذاکرات عنوان کرده و تصریح داشته که طرح این موضوع توسط رئیس جمهور یک اشتباه استراتژیک بود.

همچنین وی ضمن انتقاد از برخی از رسانه‌ها در داخل کشور گفته که بعضی از رسانه‌ها از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت نکردند و در جنگ رسانه ای با غرب همگام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: رئیس جمهور پیش از انتخابات اعلام کرده بود که انرژی هسته ای خوب است ولی به شرط اینکه چرخ اقتصاد هم بچرخد؛ اینکه ما این پیام را به طرف مقابل بدهیم که همه مسائل در داخل به انرژی هسته ای ربط دارد، خوب نیست و در مذاکرات هم این احساس در طرف مقابل شکل گرفت که ما از سر اجبار بر سـر میز مذاکره حاضــر شدیم./ دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه