نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

نمایندگان مجلس به افراد فتنه گر اعتماد نخواهند کرد

نماینده‌ی تالش بزرگ گفت: هر کسی که با فتنه ارتباطی داشته و خط قرمز های نظام را رعایت نکند از طرف ما مردود و باطل است.

نمایندگان مجلس به افراد فتنه گر اعتماد نخواهند کرد

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفتگو با رضوان خبر اظهار داشت: مسئولیت های دنیوی امانتی در دست اشخاص است و هیچ وقت انقلاب به کسی بدهکار نیست بلکه ما بدهکار انقلاب هستیم.

وی افزود: هر کسی که از خط قرمز های انقلاب گذر کند مردود است.

نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در ادامه گفت: وزرای پیشنهادی نیز توسط دولت قبل معرفی نشده بودند که دولت جدید باز هم بخواهد امتحان کند انتظار این بود که وقتی آقایان به مجلس معرفی شدند و تایید نشدند اشخاص دیگری انتخاب می شد.

شکری افزود: اگر آقای روحانی بدنبال چالش در کشور نیست یا همان تدبیری که خودش با همان شعار وارد میدان شد تدبیر می کرد نباید چنین اشخاصی معرفی می‌شد.

وی ادامه داد: این افراد از خط قرمز های نظام رد شدند ولی باز هم نظام از خود لطافت به خرج داد و به آنها فرصت داد که در پست هایی انجام وظیفه کنند و آنها را طرد نکرد.

نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه این حرکت با تدبیر یک  مقدار فاصله دارد و با تدبیر و آرامشی که آقای روحانی از آن دم می زند مغایرت دارد افزود: در این مملکت واقعا افراد شاخص و واجد شرایط دیگری نبود که کسانی که در مجلس رد صلاحیت شده بودند دوباره معرفی شده اند.

شکری در پایان اظهار کرد: افرادی که مدافع خون شهدا و متخصص و نخبه هستند و چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند در جامعه کم نیستند اگر با سعه صدر بیشتری نگاه کنیم می توانیم از این افراد در جایگاه های خدمتی استفاده کنیم که برای نظام هزینه ساز نباشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه