نماینده ولی فقیه در استان گیلان؛

معلمانی دین باور برای سنگرداری اخلاق اسلامی تربیت کنیم

آیت الله قربانی گفت: معلمانی دین باور تربیت کنیم و آنها را برای سنگرداری از اخلاق اسلامی به مدارس بفرستیم.

معلمانی دین باور برای سنگرداری اخلاق اسلامی تربیت کنیم

به گزارش هشت دی، آیت الله زین العابدین قربانی روز یکشنبه در نشست مشترک کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گیلان در رشت، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان افزود: فرزندان گاهی از پدر و مادر حرف شنوی ندارند اما حرف های معلم را گوش می دهند و می پذیرند.
وی با بیان این که در شرایط امروز هزاران ماهواره و رسانه علیه اسلام و قرآن کریم تبلیغ می کنند، اظهار کرد: این رسانه ها درباره بی ارزشی اسلام و قرآن مشغول فعالیت هستند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: ما در شرایطی هستیم که بمباران تبلیغاتی علیه دین، قرآن ، خدا، اعتقادات اسلامی، حکومت اسلامی، ولایت فقیه، معاد، آخرت و جهان ابدی انجام می گیرد که بایستی هوشیارانه عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط نقش معلمان دین باور در دستگاه تعلیم و تربیت، در پاسخ به سووالات و شبهات دانش آموز بسیار حائز اهمیت است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش را اندیشه خوبی دانست و یادآور شد: نمی گویم که حوزه های علمیه معجزه می کند اما این حوزه ها در تربیت دینی فرزندانمان نقش موثری دارند.
وی با اشاره به اتحاد و همفکری میان دولت و ملت در سایه رهبری و ولایت فقیه اظهار کرد: ما بایستی با بهره گیری از این فرصت طلایی، با اتحاد و استفاده از تجربه های علمای دین، برای تربیت هر چه بهتر آینده سازان کشور و جوانانی با ایمان تلاش کنیم.
نشست مشترک کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان گیلان امروز (یکشنبه) با حضور آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه