پاسداری صحیح ، درست و بموقع از انقلاب خواسته مقام معظم رهبری از سپاه است

فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه هر پاسدار باید تکلیف‌محور باشد، متذکر شد: پاسدار باید وظایف خود را بر اساس تکلیف‌محوری انجام دهد و وظایف خود را در حد سازمانی محدود نکند.

پاسداری صحیح ، درست و بموقع از انقلاب خواسته مقام معظم رهبری از سپاه است

به گزارش ۸دی نیوز سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه صبح امروز با اعضای  شورای فرماندهی سپاه قدس گیلان دیدار نمودند.

در این دیدار ابتدا سردار محمدی گزارشی پیرامون شرایط کلی استان ارائه نمود و سپس سردار جعفری به ایراد سخن  پرداخت.

سردار جعفری ضمن اشاره با میزان تأثیر سپاه بر پیشبرد اهداف انقلاب بیان داشت: قظعاً با میزان اثربخشی مطلوب فاصله داریم اما شناخت این فاصله ما را به کار ، مجاهدت ، تفکر و تلاش بیشتر هدایت می کند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر این نکته که پاسداری صرفاً یک شغل نیست افزود: پاسداری از انقلاب وظیفه دینی و انقلابی ماست . شغل انبیا و اولیا نیز پاسداری از دین خدا بوده است.

سردار جعفری پاسداری صحیح ، درست و بموقع از انقلاب را خواسته مقام معظم رهبری از سپاه دانست و بیان داشت: انقلاب ما وابسته به مردم است و اگر مردم از راهی که امام راحل ترسیم کردند و رهبری دنبال می فرماید فاصله بگیرند ، انقلاب پیش نخواهد رفت. لذا ما باید حواسمان به نگرانی ها و دلهای مردم باشد چرا که اگر مردم ظلم و بی توجهی ببینند نگران خواهند شد.

سردار جعفری در ادامه با بیان اینکه اخلاص در جنگ نرم بسیار مورد نیازتر از ایام دفاع مقدس است افزود: بسیاری کارها ممکن است در عرصه جنگ نرم انجام شود اما دیده نشود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انعطاف پذیری را از ملزومات سپاه دانست که شناخت اقتضائات زمانی و عمل صحیح بر اساس آن از را نیازهای سپاه معرفی نمود.

در پایان جلسه نیز برخی از مسئولین سپاه قدس گیلان نقطه نطرات خود را پیرامون مسائل مختلف بیان داشتند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه