فرماندار رشت در گفتگو با 8دی تأکید کرد:

لزوم ارائه‌ی خدمات کافی دولت به مردم / طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر رشت کامل شد

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت خادم مردم و نظام است، گفت: ارزیابی دولت در زمینه جمع آوری آب های سطحی شهر رشت مثبت بوده است.

لزوم ارائه‌ی خدمات کافی دولت به مردم / طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر رشت کامل شد

سید عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از حل شدن معضلات و مشکلات آب گرفتگی در سطح خیابان های شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: آبگرفتگی معابر اصلی در شهرهای گیلان به دلیل افزایش در مقدار بارش یک امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه مدتها پیش با بارش کوچکترین باران، در اکثر خیابان های شهر رشت رودی جریان پیدا می کرد، افزود: در زمان‌های نه چندان دور با بارش کوچک ترین باران تمام خانه‌ها و مغازه ها پر از آب بودند اما اکنون این مشکلات به حداقل رسیده است.

فرماندار رشت از ارائه تسهیلات و اعتبار کافی استانداری و شهرداری رشت برای حل جمع آوری آب های سطحی در شهر خبر داد و گفت: ۲۱ نقطه از شهر در فرایند تکمیل شدن جمع آوری آب های سطحی قرار دارند.

مهدوی با اذعان به اینکه شبکه آب‌های سطحی نهایتا به دو رودخانه زرجوب و گوهر رود می ریزد، اظهار کرد: بزرگترین مشکل شهرستان معضل آبگرفتگی در پیربازار بود که آن هم با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان رفع مشکل شده است.

وی به وصل شدن شبکه جمع آوری سطحی در محله حمیدیان نیز اشاره داشت و گفت: به زودی این محله نیز با تاسیس زیرساخت‌ها به شبکه جمع آوری آب‌های سطحی می پیوندد.

فرماندار رشت به صرف اعتباری حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان توسط شهرداری رشت در جمع آوری آب های سطحی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه‌ی نهادهای مزتبط با شهرداری دست به دست هم داده اند و اکنون شاهد رفع آبگرفتگی در سطح معابر عمومی شده ایم.

مهدوی رفع کند و کاری های از سوی شورای حفاری خبر داد و گفت: ما در سطح شهر رشت جمع آوری آب های سطحی را به صورت کامل اجرا کرده ایم.

وی دولت را خادم مردم و نظام دانست و افزود: این عوامل زحماتی و خدماتی است که دولت خود را موظف و ملزم کرده تا به صورت کافی برای مردم انجام دهد و ارزیابی دولت در زمینه جمع آوری آب های سطحی مثبت بوده است.

انتهیای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه