یکی از پروژه‌ های شهر رشت به نام ۸ دی نامگذاری می شود

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: یکی از میدان‌ها و یا پل‌های شهر رشت به نام ۸دی نامگذاری می‌شود.

یکی از پروژه‌ های شهر رشت به نام ۸ دی نامگذاری می شود

به گزارش ۸دی نیوز، رضا جمشیدی‌ چناری به خبرنگار فارس گفت: پیشنهاد نامگذاری یکی از میادین، پل‌ها و یا خیابان‌های مهم رشت به نام هشت دی به کمیسیون نامگذاری شهرداری ارائه شد.

وی افزود: این پیشنهاد به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز ارسال شده است.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اهمیت حماسه بزرگ ۹ دی و تجلیل از مقام ولایت تصریح کرد: مردم گیلان یک روز جلوتر از سراسر کشور ارادت و ولایت‌مداری خود را به همگان ثابت کردند.

وی ادامه داد: نامگذاری حماسه هشت دی مردم گیلان روی میادین و پل‌های کلانشهر رشت کمترین کار ممکن است که برای ماندگاری این رویداد مهم انجام می‌دهیم.

جمشیدی‌چناری فتنه‌گران را هتاکان به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) و تمامیت ارضی و حیثیت ملت قهرمان و ولایتمدار ایران دانست.

وی گفت: در تمام دوره‌ها فتنه وجود دارد اما در ادوار مختلف با رنگ‌های متفاوت ظهور و بروز پیدا می‌کند تا فضا را غبار آلود کرده و به اهداف ننگین خود دست یابند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم ایران هرگز دست از دشمنی و مکر و حیله علیه ملت ولایتمدار و عاشورایی ایران بر نمی‌دارند، خاطرنشان کرد: تنها راه پیشرفت و موفقیت و عبور از فتنه‌ها اطاعت کامل از فرامین مقام عظمای ولایت است.

وی مردم کلانشهر رشت را دارای بصیرت بی‌سابقه و مثال‌زدنی خواند و یادآور شد: تمام مدیران و مسئولان امانت‌دار و مدیون خون شهدا هستند و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم تا به آسیب‌های کفران آن دچار نشویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه