فرماندار رشت:

قیام عاشورا بروی ریل جهانی شدن قرار دارد / پیاده روی اربعین توطعه های شوم دشمنان را از بین می برد

فرماندار رشت گفت: ۱۰۰میلیون تومان پول نقد و یک تن و۷۰۰کیلو برنج تاکنون جمع آوری شده و بازاریان نیز برای کمک بسیج شده اند.

قیام عاشورا بروی ریل جهانی شدن قرار دارد / پیاده روی اربعین توطعه های شوم دشمنان را از بین می برد

به گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد کمک های فرمانداری به زائران گیلانی اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار گیلان تیم فرمانداری در کنار بخشداران در این راستا فعال شده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های واسطه اصناف، بازاریان و کارخانجات تولید کننده آرد و برنج و کمک های مردمی از تولید کنندگان سطح شهرستان و حوزه صنعت و معدن همه این هماهنگی ها با هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان انجام شده است.

فرماندار رشت با تأکید براینکه کمک هایی هم مردم رشت به ستاد اربعین داشتند، اضافه کرد: سهمیه ما پنج هزار نفر است و تا کنون ۱۰۰میلیون تومان کمک مردمی شده است که هنوز هم ادامه دارد.

مهدوی با اشاره به اینکه یک تن و ۷۰۰کیلوگرم برنج به همراه سایر ملزومات از طریق کمک مردمی جمع آوری شده است، تصریح کرد: ریز کل این کمک ها از طریق سایت فرمانداری اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی به مناسبت پاسداشت قیام حسینی جریانی عظیم برای خنثی سازی توطعه های شوم استکبار جهانی است، اضافه کرد: پیاده روی اربعین توطعه های شوم دشمنان را از بین می برد.

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه پیاده روی اربعین با حضور موج انسان ها با هر رنگ و مذهبی نشان می دهد که قیام عاشورا بروی ریل جهانی شدن قرار دارد، اظهار کرد: ایرانیان هم هر سال با شور بیشتر گام در این همایش بزرگ مسلمانان به ویژه شیعیان می گذارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه