امام جمعه‌ی کوچصفهان:

دشمن با تفرقه داخلی قصد آسیب زدن به جمهوری اسلامی را دارد

امام جمعه کوچصفهان گفت: استکبار به این جمع بندی رسیده که تنها راهی که می تواند بر جمهوری اسلامی پیروز شود تفرقه انداحتن در بین نیروهای داخلی است.

دشمن با تفرقه داخلی قصد آسیب زدن به جمهوری اسلامی را دارد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام عباس طلوع ثبوتی در خطبه های این هفته‌ی  نماز جمعه کوچصفهان با اشاره به آیه ۲۳۷ سوره بقره درباره کمک به فقرا و محصور شدگان اظهار داشت: بخشی از فقرای ما در جامعه طوری زندگی می کنند که انسانهای بی خبر وقتی با آنها مواجه شوند گمان می کنند که آنها بی نیازند. اینها به خاطر عفت و آبروداری از کسی درخواست نمی کنند. ولی علامت فقر و ناداری از سیمای اینها مشخص است.

وی افزود: برخی افراد جامعه به خاطر جهاد و جنگیدن و یا علم آموزی و مانند اینها نمی توانند درآمد مالی داشته باشند و همچنین شخصیت آنها هم طوری است که نمی توانند از دیگران درخواست کنند. کسانی که تمکّن مالی دارند لازم است به اینها انفاق کنند.

امام جمعه‌ی کوچصفهان با اشاره به حکمت ۳۶۷ نهج البلاغه گفت:  اگر کسی بداند گناه و معصیت و مصرف کردن مال حرام به منزله خوردن شعله های آتش است قطعا از حرام و گناه پرهیز می کند.

طلوع ثبوتی با بیان اینکه مردم مسلمان جهان و بخشی از آزادی خواهان امروز بیدار شده اند و در مقابل استکبار ایستاده اند افزود: مردم دنیا پی برده اند که دنیای استکبار رو به افول و نابودی است. از جمله اینها مردم یمن و عراق و سوریه و لبنان هستند که واقعا بیدار شده اند و امید عربستان و استکبار در این کشورها به شکست منجر شده است.

وی با اشاره توان نظامی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ادامه داد: هم اکنون استکبار به این جمع بندی رسیده که قدرت تهاجم نظامی به جمهوری اسلامی ندارد و تنها راهی که احساس می کند بر جمهوری اسلامی می تواند پیروز شود تفرقه انداحتن در بین نیروهای داخلی است.

امام جمعه‌ی کوچصفهان تأکید کرد: به حول و قوه الهی با وحدت مردم و دولت و مجلس و قوه قضائیه و با پیروی این نیروها از ولی فقیه یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، این توطئه ها محکوم به شکست است.

طلوع ثبوتی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: این رزمنده توانست با ایثار، بخش قابل توجهی از دشمن را در میدان نبرد شکست بدهد و الگویی برای نوجوانان عزیز ما باشد.

وی با اشاره به مناسب های سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت:  حرکت دانشجویان در این واقعه بسیار با ارزش، ستودنی است. در واقع اینهایی که در سفارت آمریکا بودند سفیر و دیپلمات نبودند، بلکه جاسوس بودند و با اقدام به موقع دانشجویان عزیز برای همیشه از ایران اسلامی رانده شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه