امام جمعه‌ی رضوانشهر:

پیاده روی اربعین یک رزمایش ضد تکفیری است / اساس انقلاب بر استکبارستیزی است

امام جمعه رضوانشهر گفت: مردم نذورات خودشان را برای پیاده روی اربعین پرداخت کنند چرا که این برنامه یک رزمایش ضدتکفیری است.

پیاده روی اربعین یک رزمایش ضد تکفیری است / اساس انقلاب بر استکبارستیزی است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: فهمیده قهرمان یک کوچک هست که به واسطه شهادت و شهامتی که از خودش نشان داد در تاریخ ایران اسلامی نام او ماندگار شد.

وی با اشاره به روز دانش‏ آموز بسیجى و روز نوجوان افزود: شهید فهمیده به اتفاق دوست شهیدش محمدرضا شمس که در یک سنگر بودند، در هجوم عراقى‏ها، محاصره می شوند. محمد رضاشمس، زخمى مى‏ شود و حسین او را به پشت خط مى ‏رساند و به جایگاه قبلى خود بر میگردد. می بیند پنج تانک عراقى به طرف رزمندگان اسلام هجوم آورده و درصدد محاصره و قتل‏ عام آنها هستند.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: حسین، در حالى که تعدادى نارنجک به کمر خود بسته بود به طرف تانک‏ها حرکت می کند. تیرى به پاى او مى‏ خورد اما با همان حال موفق مى‏ شود خودش را به تانک برساند و با نارنجک، آن‏را منفجر می کند. دشمن در این حال تصور مى ‏کند حمله‏اى صورت‏ گرفته و باسرعت تانک‏ها را رها کرده و فرار مى‏ کند در نتیجته، حلقه محاصره شکسته مى ‏شود و پس از مدتى نیروهاى کمکى می‏ رسند و آن قسمت را از وجود متجاوزین بعثی پاکسازى مى‏ کنند.

حبیبی افزود: روز شهادت این شهید بزرگوار به‏ علت رشادت و شهامت وصف‏ ناپذیر این نوجوان رشید، روز بسیج دانش‏ آموزى نام‏گذارى شده است. دانش آموزان عزیز باید افتخار کنندکه چنین افرادی از جمع آنها بودند.

وی با اشاره به سیزدهم آبان روز ملى مبارزه با استکبار جهانی‏ تأکید کرد: شان نزول انقلاب ما استکبار ستیزی هست انقلاب ما اساسش بر استکبارستیزی است. در ارزشها و آموزه های انقلاب اسلامی ما رگه های استکبارستیزی هست. هر دولتی که در کشور ما حاکم باشد هم به همین سمت خواهد بود چون شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی ما بر استکبارستیزی است.

خطیب جمعه رضوانشهر با بیان اینکه استکبار یعنى زورگویى‏ کردن، خودش را برتر دانستن، می گویند چون ما قدرت داریم هر چه ما می گوییم باید انجام شود و باید از ما تبعیت کنند افزود: ارزشهای انقلاب اسلامی ما که بر گرفته از قرآن و متون دینی ماست این است که که زیر بار زور نمی رویم.

حبیبی با اشاره به اینکه سیزدهم آبان روز استکبارستیزی است و اختصاص به دانش آموزان و دانشجویان ندارد گفت: همه با هم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنیم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تکفیری را سر می دهیم.

امام جمعه رضوانشهر با بیان اهمیت پیاده روی اربعین ادامه داد: مردم عزیز ما نذورات خودشان را برای سیدالشهداء و اربعین پرداخت کنند. علاوه بر ثوابی که کاروان زیارتی پیاده دارد الآن یک همایش و رزمایش ضدتکفیری است و باعث ایجاد امنیت در منطقه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه