یک فعال سیاسی گیلان:

نمایندگان به حامیان فتنه رأی ندهند/ افراد فتنه گر برای برخی وزارتخانه ها معرفی شده‌اند

یک فعال سیاسی گفت: معرفی افراد فتنه گر برای وزارت نشان از یک نگاه انحرافی است و نمایندگان نباید به حامیان فتنه رأی اعتماد دهند.

نمایندگان به حامیان فتنه رأی ندهند/ افراد فتنه گر برای برخی وزارتخانه ها معرفی شده‌اند

صاحب رهبر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی دولت در فتنه ۸۸ نقش داشته‌اند اظهار داشت: کسانی که در فتنه نقش داشته‌اند و اسنادی درباره‌ی نقش آنها در فتنه وجود دارد بدانند که از مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی نعمتی برای ماست که باید با تمام توانمان حافظ و نگهدارش باشیم تا مستوجب عذاب و کفران نعمت نشویم.

این فعال سیاسی شهرستان رودسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید و زحمات یک مرجع عارف هست گفت: به فرموده امام، حفظ این انقلاب از اوجب واجبات است. چه شده است که افراد خائن و فتنه گر برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند، معرفی افراد مسبوق به سابقه‌ی بد برای تصدی پست وزارتخانه به معنی نادیده گرفتن منویات امام(ره) و رهبری و عدول کردن از خط قرمز انقلاب است.

وی با بیان اینکه معرفی افراد مسئله دار برای تصدی وزارتخانه ها زیر پا گذاشتن خون شهدا و رشادتهای جانبازان و ایثارگران است گفت: معرفی این افراد آیا تقابل با آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست.

رهبر تأکید کرد: علی رغم تعیین موضع قاطع رهبر انقلاب و هشدار نسبت به پایبندی به قانون و حفظ ارزشهای نظام اسلامی چه شده است که برخی فتنه گران سابقه‌دار دوباره وارد میدان شدند و رسما توسط شخص ریس جمهور برای تصدی پستهای وزارت به مجلس معرفی می شوند؟

این فعال سیاسی تأکید کرد: آیا مسئولان دولت ۹ دی را فراموش کرده اند یا اینکه تصمیم دارد تا دوباره در ایران انقلاب مخملی را بیاندازد؟ اگر غیر از این است، میدان دادن به افرادی که سابقه اغتشاش دارند چه معنا دارد؟

وی با بیان اینکه معرفی افراد دخیل در فتنه در واقع ایجاد اختلال در نظم حکومت اسلامی و باز کردن راه نفوذ برای نامحرمان و خائنین به انقلاب است ادامه داد: ملت بزرگ و قهرمان ایران کلام سره از ناسره را تشخیص می‌دهند. معرفی افراد فتنه گر برای تصدی وزارت نشان از بینش و نگاه انحرافی حاکم بر دولت است و نمایندگان نباید به حامیان فتنه رأی اعتماد دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه