فرمانده سپاه قدس گیلان:

تسلیم نشدن در برابر دشمن جهاد اکبر است/ اجازه تکرار حادثه عاشورا را نمی دهیم

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:تسلیم نشدن در برابر دشمن و استکبار جهانی همان جهاد اکبر است.

تسلیم نشدن در برابر دشمن جهاد اکبر است/ اجازه تکرار حادثه عاشورا را نمی دهیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در صبحگاه مشترک بسیجیان و گردان الی بیت المقدس آستارا با بیان اینکه از آغاز انقلاب تا به امروز با استکبار جهانی و نظام سلطه در نبرد هستیم اظهار داشت: گردان های الی بیت المقدس شکل گرفته است تا انشا ا… روزی در نبرد با اشغالگران زمینه ساز آزادی بیت المقدس شود.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب با انواع توطئه های دشمن در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی روبرو هستیم افزود: در صورت حضور بسیجیان در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی قطعا کشور در برابر تهدیدات دشمنان بیمه خواهد شد که تا کنون چنین بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه حضور ملت غیور ایران اسلامی و بسیجیان در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی بی بدیل است گفت: بسیجیان خالصانه و با جان و دل با تاسی از رهنمون های امام خامنه ای و آرمان های انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل همواره در صحنه بوده اند.

عبدالله پور با بیان اینکه راه دسترسی به دفاع همه جانبه در جهاد فرهنگی و اقتصادی و علمی است خاطر نشان کرد: با توکل به خداوند منان و رهبری مدبرانه امام خامنه ای ایران اسلامی کنترل کاملی بر آب های آزاد منطقه و خلیج فارس دارد که نشان از قدرت بزرگ ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با تحریم های ظالمانه سعی دارد ملت ایران را به زانو در آورد افزود: تسلیم نشدن و قوی شدن در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و نظامی همان فرموده امام خامنه ای که جهاد اکبر است می باشد و آرزوی به زانو درآوردن ملت ایران را دشمنان با خود به گور خواهند برد.

عبدالله پور ادامه داد: بسیجیان در عرصه های اقتصادی و علمی نیز قدرت خود رانشان داده اند  و قدرت خود را به رخ دشمنان اسلام و ایران اسلامی کشانده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نظام سلطه وارد فاز جدیدی از جنگ شده است و همان جنگ نرم و فضای مجازی است تصریح کرد: افزایش بصیرت و آگاهی ملت ایران بالاخص نسل جوان در ابعاد فرهنگی و مطالعه دقیق و معتبر منابع اسلامی و انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

عبدالله پور در پایان با بیان اینکه ملت ولایتمدار  ایران اسلامی هرگز اجازه تکرار حادثه عاشورا را نخواهد داد گفت: امروز این شعار را بسیجیان جهان اسلام در کشورهای منطقه که منشا این بسیجیان ایران اسلامی است به رخ دشمنان اسلام کشانده است.

منبع: آستارا پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه