نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

سفر مدیران استان به ژاپن برای کسب تجارب زیست محیطی است

نماینده مردم آستارا گفت: مدیران استان برای کسب تجارب در زمینه محیط زیست به ژاپن سفر کرده اند و برای استان گیلان این سفر نیاز بود.

سفر مدیران استان به ژاپن برای کسب تجارب زیست محیطی است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از سفر چند تن از مدیران کل، معاونین و مسوولان اجرایی استان به باغ وحش و برنامه های محیط زیستی کشور ژاپن ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: سفر مدیران به کشور ژاپن برای کسب تجارب و آموختن ایده های زیست محیطی، منابع ملی و طبیعی است.

وی با بیان اینکه بحث محیط زیست مقوله ریشه ای است، افزود: برای حل مسایل زیست محیطی لازم است تا از تجارب کشور های موفق که در زمینه های آموزشی، قضایی و مدیریتی تصمیمات درست داشته اند، استفاده شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت ژاپن در مسئله آموزش زیست محیطی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از تعالیم پرورشی و نحوه رفتار دانش آموزان و دانشجویان با طبیعت باید در مدارس و دانشگاه ها آموخته شود.

داداشی فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: باید دستگاه قضایی نحوه چگونه مبارزه کردن با قاچاق و رفع تصرف اراضی را از یک جا که درست عمل شده است را یاد بگیرند.

وی با ابراز امیدواری از کسب تجارب مسوولان گیلان در ژاپن، افزود: استان گیلان پر از محیط زیست است و مرکزیت محیط زیست کشور همین گیلان است و باید این سفر اتفاق می افتاد و تجاربی در این راستا کسب می شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضاپور
اینجور که این آقای نماینده سفر مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل دادگستری را به باغ وحش ژاپن توجیه و ماسمالی کرده. خوب قطعا مدیرکل ارشاد استان جهت فرهنگ سازی مسائل زیست محیطی!فرمانده نیروی انتظامی جهت برخورد قانونی با مجرمان زیست محیطی، مدیرکل مسکن و شهرسازی برای آشنایی با مدیریت ساخت و ساز شهری! و بسیاری از مدیران کل دیگر هم می توانستند به این سفر تجربی و آموزش بروند!!!
در حاشیه