نماینده مردم بندر انزلی در گفتگو با 8دی:

امکان رد وزرای پیشنهادی از سوی مجلس وجود دارد/ وزرا باید درباره فتنه موضع روشن داشته باشند

نماینده انزلی گفت: وزرای پیشنهادی برای عبور از مجلس باید موضع خود را نسبت به فتنه شفاف کنند.

امکان رد وزرای پیشنهادی از سوی مجلس وجود دارد/ وزرا باید درباره فتنه موضع روشن داشته باشند

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تشریح فضای حاکم بر مجلس درباره‌ی وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های فاقد وزیر اظهار داشت: چند ماهی به عمر دولت باقی نمانده و عملکرد خاصی هم عملا وزرا نمی‌توانند از خود نشان دهند.

وی وزرای پیشنهادی را به شفاف سازی موضع خود نسبت به فتنه هشدار داد و افزود: نمایندگان انقلابی باید در جلسه رای اعتماد به وزرا در صحن علنی مجلس فتنه و فتنه گران را محکوم کنند و تبری جستن وزرا از فتنه باید برای همه ی نمایندگان مجلس خط قرمز باشد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی فتنه را خط قرمز رهبری و نظام اعلام کرد و افزود: همه‌ی وزرای پیشنهادی باید موضع خود را نسبت به فتنه شفاف کنند چون با توجه به زمان کم باقی مانده به عمر دولت برنامه‌های دولت زیاد مهم نیست و آن چیزی که بیشتر برای همه حائز اهمیت است همگامی با رهبر معظم انقلاب و تبری جستن از فتنه و فتنه گران است.

خسته بند با اشاره به اینکه همین وزرای پیشنهادی در مجلس نهم نتوانسته‌اند رای اعتماد برای تصدی وزارتخانه‌ها را کسب کنند و این بصیرت نمایندگان را می‌طلبد، اظهار کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ شرکت و با فعالان سیاسی در جریان اغتشاشات دست داشتند، امکان رد شدنشان مجددا وجود دارد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به ضرورت نقش رسانه ها در شفاف سازی وزرای پیشنهادی اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه مدت زمانی از فتنه ۸۸ گذشته است و ممکن است مواردی از اذهان پاک شده باشد رسانه ها باید جریانات منتسب به وزرای پیشنهادی را جستجو کنند و نمایندگان را برای روز رای اعتماد بیشتر آگاه کنند.

خسته بند به حق السهم اصلاح طلبان در ریاست جمهوری با معرفی این وزرا برای جلب اعتماد اصلاح طلبان نیز اشاره داشت و گفت: دولت دلش را به اصلاح طلبان و همراهی مجدد آنها در انتخابات آینده ریاست جمهوری خوش کرده است چون در اردوگاه اصولگرایان جایی برای آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اکنون بهترین موقع سهم خواهی اصلاح طلبان است، افزود: روحانی هم مجبور است نسبت به خواسته های اصلاح طلبان نرمش نشان دهد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه وزرا عملا در ماه های باقی مانده به عمر دولت تقریبا هیچ کاره هستند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کشور نه اعتباری است که بتوانند کاری انجام دهد و نه می تواند با توجه به این مدت اندک مانده برنامه ریزی ای داشته باشد.

خسته بند با بیان اینکه وزرای آینده صرفا برنامه روز خواهند بود نه برنامه ریز، بیان داشت: همه‌ی وزرا در این ایام بزرگترین کارشان این است که بتوانند وزارتخانه را بچرخانند و تعویض وزرا هیچ تغییر قابل محسوسی نخواهد داشت و صرفا یک تاکتیک سیاسی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه