دبیر اجرایی سی و نهمین دوره‌ی مسابقات قرآن کریم خبر داد؛

راهیابی سه گیلانی به مرحله‌ی نهایی مسابقات / اختتامیه بخش خواهران صبح جمعه برگزار میشود

دبیر اجرایی مسابقات قرآن با بیان اینکه اختتامیه‌ صبح فردا برگزار می‌شود گفت: سه خواهر گیلانی به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

راهیابی سه گیلانی به مرحله‌ی نهایی مسابقات / اختتامیه بخش خواهران صبح جمعه برگزار میشود

شهربانو قاسمی جانشین دبیر ستاد اجرایی خواهران سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار ۸دی از سپری شدن آخرین لحظات میزبانی از  نخبگان  قرآنی در زیبا کنار سخن گفت و اظهار داشت: با مشخص شدن برگزیدگان قرآنی در رشته‌های حفظ، ترتیل و تحقیق در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی، سه نخبه‌ی گیلانی در رشته‌ی تحقیق (خورشیدی، صادقی و ناصح) به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

وی افزود: در این مرحله ۱۰ نفر برای کسب رتبه های برتر با هم رقابت خواهند کرد که پنج نفر از آنان مقامهای برتر رشته‌های مختلف را کسب خواهند کرد.

قاسمی با بیان اینکه در  آخرین مرحله‌ی مسابقات قرآن کریم در زیباکنار میزان علینژاد مسئول بسیج جامعه‌ی زنان سپاه قدس گیلان بودند گفت: از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه آیین پایانی سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار با حضور متسابقین، چهره های بزرگ قرآنی و کشوری و همچنین حضور مردم شریف و قرآن دوست استان گیلان برگزار خواهد شد.

جانشین دبیر ستاد اجرایی بخش خواهران مسابقات از بدرقه‌ی ویژه‌ی متسابقین پس از اجرای آیین اختتامیه با سوغات گیلان خبر داد و اظهار کرد: عصر فردا با امید به خدا متسابقین گیلان را به قصد شهر و استان خود ترک خواهند کرد، تا اجرای سی و نهمین دوره ی مسابقات قرآن کریم کار خود را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه