سرپرست هیات تکواندو استان گیلان:

میراث روسای سابق هیات تکواندوی گیلان چیزی جز بدهی نبود

سرپرست هیات تکواندو گیلان گفت: متاسفانه روسای قبلی هیأت تکواندو اسراف زیادی کرده اند و آنچه که اکنون برای ما مانده است بازپرداخت قروض مسئولین قبلی هیات است.

میراث روسای سابق هیات تکواندوی گیلان چیزی جز بدهی نبود

به گزارش ۸دی، محسن سترگی سرپرست هیات تکواندو استان گیلان صیح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خانه‌ی تکواندوی گیلان با بیان اینکه زمانی که در شهریور ماه سال جاری حکم سرپرستی هیات تکواندو را از پولادگر رئیس فدراسیون گرفتم انتقادات زیادی نسبت به این انتصاب شد، اظهار داشت: می‎گفتند بنده از بدنه خانواده تکواندو نیستم و سالها عضو هیات ریسه تکواندو بودم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه به او از هیات تکواندو تحویل داده شد میراثی جز بدهی نبود، افزود: اعضای فعال و غیر فعال هیات تکواندو ۲۳ هزار و ۶۳۴ نفر است که از این تعداد ۸ هزار و ۲۵ نفر فعال هستند و برنامه داریم که این تعداد را افزایش دهیم و امید داریم همه ی ۲۳ هزار نفر را فعال کنیم.

سترگی در خصوص مربیان بین المللی گیلان گفت: در سطح مربی درجه ۲ یک نفر، در مربی گری درجه سه نیز دوازده نفر آقا و ۹ نفر خانم هستند که از نظر بنده آمار بسیاری ضعیفی است.

وی به اجباری شدن قانون هوگوی الکترونیکی از سال ۹۴ اشاره کرد و اظهار کرد: استان گیلان جز اولین استانی هایی بود که هیات تکواندو داشت اما اکنون برای داشتن یک هوگوی الکترونیکی باید از استان های دیگر اجاره کند و این باعث تاسف است برای استانی که دارای قدمت زیادی در ورزش رزمی دارد.

سرپرست هیات تکواندو گیلان افزود: این هیات دارای درآمد بالایی است اما متاسفانه روسای قبلی آن اسراف زیادی کردند و حساب مشخصی از خود برجای نگذاشتند و آنچه که اکنون برای ما مانده است بازپرداخت قروض مسئولین قبلی هیات است.

سترکی با بیان اینکه سالیانه ۳ هزار نفر در آزمون هیات تکواندو شرکت می‎کنند، متذکر شد: ورودی هر یک از آنها بین ۷ هزار ۲۵۰ تومان است که رقمی قابل توجه به هیات خواهد رسید اما با وجود این امر تنها بدهی و قرض برای هیات تکواندو باقیمانده است.

وی افزود: تکواندو متعلق به کسی نیست و هر کس که دلسوز این ورزش است در این هیات قرار دارد و سعی میکند برای رشد و ترقی آن گامی موثر بردارد و من این قول را به مردم و همه ورزشکاران تکواندو می‎دهم که هیات تکواندو را بدون قرض و بدهی تحویل رئیس بعدی دهم، بطوریکه دارای افتخارات ملی بسیاری نیز باشد.

محسن سترگی ضمن گلایه از مدیریت های گذشته در هیات تکواندو گیلان اظهار داشت: زمانیکه استان گیلان ۲۰۰ تکواندو کار کمربند مشکی داشت، اغلب استانها دیگر حتی یک کمربند سبز هم نداشتند، اما امروز می بینیم همان استانها وضعیت هیئت بهتری از ما دارند با مسابقات منظم و دارای چندین هوگوی الکترونیکی هستند و ما باید از استانهای دیگر هوگوی الکترونیکی اجاره کنیم. من وارث یک دنیا قرض و بدهی از هیئت قبلی هستم بدون اینکه یک ریالی دریافت کنم باید قرض آنها هم پرداخت کنم.

برگزاری مسابقات تکواندو رده سنی خردسالان در رشت

در ادامه نایب رئیس هیات تکواندو با اشاره به مسابقات کشوری که در خراسان در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر تیم جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان به استان خراسان و مشهد مقدس برای شرکت در مسابقات کشوری تکواندو اعزام شده اند که در این مسابقات سه داور گیلانی نیز کار قضاوت را برعهده دارند.

زهرا پایاب با اشاره به اینکه هفتم آبان ماه جاری مسابقات خردسالان در یادگار امام رشت برگزار می‎شود گفت: می‎خواهیم چند دستگی در تکواندو استان را از بین ببریم و از پیشکسوتان این عرصه برای ارتقای تکواندو در استان و کشور استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسین
با سلام برادر گرامی جناب آقای سترکی امیدوارم که توان بالای مدیریتی جنابعالی در راه اعتلای تکواندو ی گیلان نیز گره گشا باشد و اطرافیان شما در هیات تکواندو دید گاه های شما را درک کنند و در این مسیر با شما همدلی و همراهی کنند.
سعیدی خواه ، دبیر اسبق تکواندوی گیلان
ایشان دارن دارن شعر میگن ، کم اورده ، توپ رو داره میندازه تو زمین دیگران ، ایشان اینکاره نیس ! بهتر بود در مورد شکست تیمش در مشهد پاسخگو باشن ؟ اگه هیات قبلی بدهکار بود چرا تحویل گرفتن ؟ ایشان از افراد تحمیلی بر ورزش گیلان هستن !
سعیدی خواه ، دبیر اسبق تکواندوی گیلان
بهتر بود در مورد شکست مفتضحانه تیمش در مشهد پاسخگو باشن ! هیات بدهکار رو چرا تحویل گرفتن ؟
سعیدی خواه ، دبیر اسبق تکواندوی گیلان
ایشان توضیح بدن که چگونه صاحب این میراث شدن ، با کدام لابی به این جایگاه رسیدن ؟ از جیب کی دارن هزینه میکنند ؟
در حاشیه