یک نخبه‌ی قرآنی در گفتگو با 8دی:

جذابیت‌های کاذب فضای مجازی مانع جذب جوانان به مفاهیم قرآنیست

یک نخبه‌ی قرآنی گفت:جذابیتهای کاذب فضاهای مجازی جوانان را به سمت خود جذب کرده و آنها را از قرآن جدا می کند.

جذابیت‌های کاذب فضای مجازی مانع جذب جوانان به مفاهیم قرآنیست

صغری خورشیدی نخبه‌ی قرآنی و نماینده‌ی استان گیلان در رشته‌ی تحقیق در گفتگو با خبرنگار ۸دی سطح مسابقات سی و نهمین دوره‌ی قرآن کریم زیباکنار  را عالی دانست و اظهار داشت: با وجود سابقه ی سیزده ساله بابت شرکت در مسابقات اوقاف، امسال بهترین شکل دکور را شاهد بودم و همچنین پخش مستقیم از شبکه‌ی سراسری قرآن و معارف قرآن سیما، به نحوی که همه‌ی علاقه مندان از ریز این مسابقات آگاه شدند جای خرسندیست.
وی افزود: بنده رتبه‌ی سوم تحقیق کشوری مسابقات اوقاف در یزد در سال ۸۹، چهارم تحقیق در سال ۹۰ به میزبانی بوشهر و همچنین دوم ابتهال در سال ۸۸ و همچنین مقام اول کشور در رشته‌ی دعاخوانی به میزبانی قم  و همچنین رتبه‌ی پنجم کشور در گروه تواشیح نورالزهرا هستم.

خورشیدی درباره‌ی جدایی جوانان از قرآن کریم گفت: جذابیتهای کاذب فضاهای مجازی جوانان را به سمت خود جذب می‌کند و دین هراسی که از اتفاقات منطقه و تبلیغات منفی داعشی‌ها به سمع و نظر این جوانان می رسد، فکر و اعتقادات این عزیزان را تسخیر کرده است و بدین سبب باید به فکر جذب این قشر آسیب پذیر بود.

نخبه‌ی برگزیده گیلانی مسابقات سی و نهمین دوره‌ی قرآن کریم زیباکنار از اهمیت این دوره از مسابقات گفت و اظهار کرد: عالیترین سطح شناسایی نخبگان قرآنی خواهر در کشور از این مسابقات امکان پذیر است و متسابقین خود را موظف به تمرین روزانه برای هرچه بهتر درخشیدن در این سری از مسابقات می‌کنند که این مطلب و بهرمندی از برکات قرآن کریم حائز اهمیت است.

خورشیدی در این مصاحبه گله‌ای راهم مطرح کرد و گفت: در  سال ۹۰ در بوشهر من به همراه یک متسابق از تهران به  نحوه‌ی داوری اعتراض کردیم که اعتراض ایشان پذیرفته و رتبه ی نخست را از آن خود کرد اما من چون شهرستانی بودم اعتراضم مورد پذیرش قرار نگرفت  و به بررسی هم نینجامید.

وی حضور خود دراین مسابقات را مایه‌ی برکت در زندگی دانست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه