انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو ۲۴ ارتش

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش فداییان حریم ولایت جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو ۲۴ ارتش

به گزارش۸دی نیوز،‌ امیر سرتیپ حسین چیت فروش، سخنگوی چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت اظهار داشت: در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ۴ ، جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

وی افزود: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف ۵ ، میراژ و صاعقه که تا نیمه‌های شب گذشته علیه مواضع از پیش تعیین شده ادامه داشت، از صبح امروز هواپیماهای صاعقه و میراژ اهداف هوایی خود را در مسافت‌های برد بلند مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی رزمایش فداییان ولایت ۴ در ادامه خاطر نشان کرد: در این مرحله بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ با حمل انواع موشک های بهینه شده نقطه زن که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی و شناور در سطح دریا را با موفقیت منهدم کردند.

امیر چیت فروش افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده‌های رهگیر اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقاء یافته ماوریک، راکت‌های هوشمند نقطه زن، اهداف متحرک را در سطح دریا مورد اصابت قرار دادند.

همزمان با اجرای عملیات‌های رزمی عملیات مردم یاری با اعزام اکیپ های سیار پزشکی و مددکاری با حضور پزشکان متخصص و متعهد نیروی هوایی الهی ارتش در منطقه عمومی رزمایش هوایی فداییان ولایت۴ انجام شد./ باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه