فرماندار لنگرود در واکنش به خبر جمع آوری بنرها؛

من حسن عباسی را نمی شناسم/در جریان چنین سخنرانی‌ای نیستم/ شاید مجلس ترحیم باشد

فرماندار لنگرود گفت: بنده آقای عباسی را نمی شناسم و اصلا از وجود چنین برنامه ای خبر ندارم، شاید مجلس ترحیم باشد، مساجد معمولا پنجشنبه ها شلوغ است.

من حسن عباسی را نمی شناسم/در جریان چنین سخنرانی‌ای نیستم/ شاید مجلس ترحیم باشد

فرماندار لنگرود ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در پاسخ به این سوال که آیا شورای تامین بابت جمع آوری بنرهای سخنرانی حسن عباسی دستوری داده است اظهار داشت: بنده آقای عباسی را نمی شناسم و اصلا از وجود چنین برنامه ای خبر ندارم.

جوادپور با اشاره به اینکه برگزاری مراسم قاعده دارد افزود: هرکسی مراسمی دارد میاید می گوید من مراسم دارم من که از بروشور و آگهی اموات و اینها نمی توانم بفهمم که کسی مجلس دارد، من که در و دیوار را نمی خوانم.

وی با بیان اینکه فرماندار که نمی آید آگهی های روی در و دیوار را بخواند گفت: من اطلاع رسمی ندارم و اصلا نمی دانم موضوع وجود خارجی دارد یا نه، حالا شما می گویید شهرداری یا بخشداری… من اصلا خبر ندارم چه کسی دعوت کرده است، شاید مجلس ترحیم باشد، مساجد معمولا پنجشنبه ها شلوغ است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رزمنده حسن شناس
آقای فرماندار، از شما بعیده! اگر قبلا هم نمیشناختی این اواخر که از دلاوریهای رزمنگان غیور ارتشی .......! آقای جوادپور، حالا شناختی؟! آفرین ، خود خودشه!
ناشناس
آقای فرماندار ! شما بلد نیستید خوب ... بگویید.همه می دانند دکتر حسن عباسی کیست و بحث اگهی اموات این حرفها نبوده است.اگر قانونی وضع شده و یا شورای تامین شهرستان مصوبه ای داشته که برنامه های سخنرانی سیاسی و...باید از شورا مجوز بگیرند درست اطلاع رسانی کنید تا افراد تقاضای مجوز نمایند.
محمد
این آقای فرماندار نان را به نرخ روز میخورد زمان احمدی نژاد ادای اصولگراها را در می آورد حالا شده اعتدال و زمان خاتمی هم اصلاح طلب بود
در حاشیه